Almas-zabpelyhes muffin

Szerintem a legjobb muffin recept, amit vha is probaltam! Nem vagyok egy nagy muffin-rajongo, de neha azert sutok egy-egy adagot, ha ugy jon ki. Ezuttal Karesz kollegainak sutok par adaggal, mert holnap van a szulinapja es ilyenkor szoktak bevinni vmi sutemenyt az unnepeltek.  Igaz mindenki a peksegekben veszi, mert nem igazan szoktak a nok itt sutni, igy amikor en kuldok be vmi sutit v tortat olyankor mindig nagy az orom :) Ez jo motivaciot ad nekem is es meg ‘versenytarsam’ sincs benne :D

A recept eredetet nem tudom pontosan, mivel reges-regen meg emailben kaptam egy kazal muffin recepttel egyutt. Biztos mas is megkapta oket. es tudja mirol beszelek ;) Szoval evekig csak hanyodtak kinyomtatva, neha egyet kiprobaltam, de nem volt igazan nagy ‘hit’. Eloszor  sikerult olyanra, amilyenre szerettem volna. Mint a kavehazakban, szep nagy formas muffinok lettek ;) Kicsit tovabb turbozva oket kulonbozo magvakkal es szaritott gyumolcsokkel, igazan tartalmas es izletes lett :)

Hozzavalok (12 muffinhoz):

2,5 bogre bio liszt

2 bogre zabpehely

1 bogre kokusz cukor

1 bogre kokusz olaj

4 bio tojas

1-1tk sutopor-szodabikarbona

2tk fahej

2 pohar bio joghurt

2 alma aprora felkockazva

Amiket belekevertem meg:  pekandio, normal dio, mandula, etcsoki, datolya, aszalt sargabarack – robotgeppel apritottam oket. A muffinoknak ‘megagyaztam’, pretty kis muffin-alateteket tettem a sutoformaba.

A hozzavalokat pedig osszekevertem, majd a vegen rakanalaztam egy-egy adag ‘tormeleket’, ujra ralapatoltam egy kis muffin tesztat, enyhen osszekevertem egy kiskanallal, majd betettem a 180 fokos eloremelegitett sutobe, 30-35 percre.

P.S. Most megcsinaltam ugyanezt szilvaval es azzal is isteni :)) A narancsos Lindt etcsoki darabok meg egyszeruen leirhatatlanok benne ;)

14 thoughts on “Almas-zabpelyhes muffin

  1. tényleg nagyon szépek!
    honnan tudtad, hogy éppen muffint akartam sütni holnap, csokis csokisat, de helyette ezt csinálom!
    köszi

  2. Ma reggel csokis-csokisat sutok, mert kell meg egy adag a munkahelyre, es ha az is ilyen jol sikeruk, akkor megirom! Ebben az almasban is van csoki a magok, gyumolcsok mellett, igy ez is isteni! pusz

  3. Èn a sima receptet csoki és magvak nélkül csináltam meg, nagyon finom lett!
    Következönek a citromkrémes sütit csinálom meg, biztos kellemes lesz ebben a nagy melegben!
    Köszi!

  4. Igen, 4 tojás kell, kész :-) amit én változtattam, hogy tejfölt használtam, mert az volt itthon, almát reszeltem, és barna cukor hiányában fehéret használtam , de felét az itt leirtakban, és teljes kiorlesu lisztet . Fincsi.

  5. Orulok neki! En latod evek ota nem sutottem ezt a receptet, es ma mar biztosan en is finomitanek a recepten, hiszen azota sok viz lefolyt az en eletemben is. Tobbek kozott sem tejtermek, sem cukor nincs azota az etrendunkben egyaltalan :) Szep napot es koszonom, hogy kiprobaltad es irtal visszajelzest meg a modositast is! Lehet ideje lenne nekem is updatelnem :)

Leave a comment