Tippek, hogy hova költözünk :)

10411190_674989152601841_9063193354161832407_n

Mivel szépen sorra érkeznek a tippek, mielőtt elúsznának, úgy gondoltam összeírom őket egy posztban. Érdekes hallani, ki mit gondol, mi lehet vajon a következő célállomásunk :)

Legtöbben valamilyen angolszász országra tippelnek, de van egy-két ember, aki merészebb desztinációkat is kinéz belőlünk :)

Az eddigi leggyakoribb tippek a következők voltak: Anglia, Ausztrália, Szingapúr, Kanada és Brazília

További tippek: Új-Zéland, Olaszország, Panama, Dubai, Abu-Dhabi, Bali, Japán, Dél-Amerika, Fülöp-szigetek, Mexikó, Jáva tenger környéke, Algéria, USA vagy vmi afrikai ország.

Volt egy-két ember, aki Magyarországra tippelt – ez az egy még engem is nagyon meglepett!

Pár hét és minden kiderül :)

2 thoughts on “Tippek, hogy hova költözünk :)

  1. Gondoltam en is tippelek, de latom az osszes celorszagot irtak, ami nekem is eszembe jutott. :) Remelem jol sikerul jovo heten az iskolakezdes!

  2. Most mar en is varom, hogy elaruljam. Ha meg vannak a repjegyek, szerintem nem tartom magamban tovabb :) Mar izgatottan varjuk az uj elmenyeket es helyszineket. Epp most irtam rola, Dani varhatolag 2 hetet jar itthon suliba es utana repulunk! puszi es szep napot neked is!

Leave a Reply

