Spring moments

florFeb 7, 2013DSC_0042 DSC_0047 loveDSC_0018

7 thoughts on “Spring moments

  1. Én is épp ilyen csodás időre vágyom, addig is beállítottam az első képet a munkahelyemen háttérnek. Jobb kedvem is lett ezen a borús napon. Köszi :)

  2. Nagyon jo az uj design, nekem is nagyon tetszik.
    Szuperek a tavaszi kepek.

    Sok puszi innen a nyarbol. Csodalatosak az emberek. Ez a mostban eles, hogy mindig minden a legnagyobb rendben van, fantasztikus. Pedig mennyire egyszeru korulmenyek kozt elnek a mi szemunkkel nezve. Es ok teszik jol. A stresszt ok nem is ismerik. Tanulok toluk!

  3. Koszonom, en is nagyon boldog vagyok, hogy sikerult atvarazsolnom es sajat kepet tudtam hatternek beallitani :)

    Csodalatos lehet most nektek a gyonyoru nemzeti parkokban barangolva! lelekben ott vagyok en is :) aztan ha visszajottetek megbeszeljuk a reszleteket!!

  4. Rendben, irok mindenkeppen, ha visszajottunk. Sokat gondolok rad, hogy ez neked is nagyon nagyon tetszene! Majd meselek sokat.
    Aztan indulhat a kozos tervezgetesunk. :) Annak is nagyon orulok.

    Sok puszi es oleles,
    Ildiko

  5. Gondolom, varom az elmenybeszamolodat, ha masnem skype-on elmeselsz majd mindent! Amugy a szandek meg van, hogy meg en is iden ott a kurzussal egyutt, es egy kis szociografiai felmeres par heten at ;-)
    oleles y disfrutadlo a tope!!!

Leave a Reply

