chocoMe

chocoMe Ismeritek biztosan vagy lattatok mar arusitani ezeket a gyonyoruen megkrealt csokoladekat, chocomehiszen az egesz vilagon hatalmas sikerrel arusitjak es en is felfigyeltem mar rajuk jo ideje, de nem vettem eddig, mert tobb, mint 10 euro es annyira nem vagyunk csokoladesak :) Aztan mint kiderult ma es holnap kostolokat tartanak mindenfele a Sanches Romero elelmiszerboltokban, ahova nagyon ritkan jarunk, de ma pont mellette volt dolgunk, igy ott inteztuk a bevasarlas egy reszet. S amint beleptunk egy nagy asztalon kinalgattak a darabokra tort csodacsokikat, hat persze, hogy vegig kostoltuk, tul dekorativan festenek ahhoz, hogy az ember csak ugy elsetaljon egy ingyenes csoki kostolo mellett es most beigazolodott, hogy az izuk is ugyanolyan magas foku, mint a kinezetuk :-) De ettol meg mindig nem gyoztek meg bennunket, hogy csokira ennyit adjunk. Mikozben kostolgattunk a kinalgato kislany meselt a csokik eredeterol es minosegerol es egyszercsak odaert a bemutato szovegben, hogy jelenleg a vilag legjobb csokoladegyaraban, Magyarorszagon keszitik ezeket!! Teljesen lehidaltunk es szerintem meg soha ilyen hirtelen es buszken nem vagtuk ra azon nyomban, hogy mi pont onnan valok vagyunk :))) Vegul ennek oromere vettunk egy rozsaszirmos etcsokoladet es csak azert irok rola, hatha mas sem ertesult meg arrol, hogy ezek a nagysikeru csokoladek magyar szarmazasuak, es ha tehetitek ill. koszonoviszonyban alltok a jo minosegu csokoladekkal kostoljatok meg ti is :-) Mi tobb, tokeletesen illeszkedik az imadott laptop cover-omhoz is, ami a hatteret adta :-)

csoki

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

6 thoughts on “chocoMe

  1. Igen, olvastam, hogy Meszaros Gabor az alapitoja es megalmodoja, meg kivitelezoje :) de nem gondoltam volna, amikor annyiszor elmentem mellettuk, hogy barmi koze lehet Mo-hoz :-) ma kiderult, hogy de igen :)

  2. Ismerem. Éppen olyan szepsegesek, mint amilyen finomak, igazi artisan chocolate bars! :) Szerintem az is fantasztikus, hogy mi magunk is megtervezhetjuk a sajat vagy eppen ajandekozando csokinkat, elkeszitik szemelyre szabottan.
    Buszkek lehetunk rajuk! Az idei chocolate weeken pedig ok is itt lesznek Londonban. :)

  3. Igen, nagyon otletesek es szepek, nezegettem kicsit a honlapon es lattam, hogy egyedi csokikat is keszitenek. en nagyon ritkan kivanom meg a csokit, de ha megkivanom, akkor pont ilyen kivitelben azt hiszem :)) mondjuk nalam a narancsos etcsoki az orok visszatero kedvenc iz :)

Leave a Reply

