Sunrise before the race

Ilyen napfelkeltere ebredtunk ma. Pont a versenyre indulas elott fotoztam oket az ablakbol, 8 ora korul – itt most akkor kel a nap. Es igen, a kep megint csak mutatja micsoda fejlodes megy pont elottunk ;-) Mar osszeszamolni sem tudjuk annyi daru dolgozik vmi nagyon futurisztikus epuleten, amit majd jovo ev vegen adnak at. Szoval ilyen egi fenyek kozott csinaltam a 20perces meditalasom elotti reggeli jogagyakorlataimat. Ha nincs tobb idom, akkor csak ezt a 15 perces ‘sequelt’ szoktam csinalni, es mar a gyonyoru tengerparti taj is segit felebreszteni es felkesziteni egy ujabb csodalatos napra, s nem utolso sorban jol bemelegiteni a futashoz! Akit erdekel, probalja ki, nagyon jo :-) mondjuk meg nekem is boven van mit ‘tweaking’elni a mozdulatok tokelesitesen ;-))

morning yoga – 15 minutes to wake up for a beautiful day from zev tambor on Vimeo.

7 thoughts on “Sunrise before the race

  1. Ma ezzel a jógával kezdtem a napot. Nem mondom, hogy elsőre nem volt nehéz. – már régen jógáztam – … de nem adom fel… :) köszi
    de tényleg kint a parton kéne csinálni, az lenne az igazi :)

  2. Nekem akkor indul a legjobban a reggel, ha van idom jogazni es meditalni mielott beindul a nap – a tapasztalatom azt mutatja, olyankor az egesz nap tenyleg csak ugy szarnyal es az ember konnyebben befogadja a napi csodakat :))
    Van meg egy ot perces reggeli joga is, amit nagyon szeretek: http://www.youtube.com/watch?v=cLrwMkgqI0o es Esthernek, a jogaoktatonak van sajat oldala is, es youtube csatornaja is, onnan csinalom mindig a kulonbozo jogagyakorlatokat. A legjobb, hogy mindenre van kulon gyakorlat sorozata, de mellette vannak hosszabb orak is: http://www.youtube.com/user/yogatic?feature=watch Nezzetek meg, nekem nagyon bejon, csak ajanlani tudom :) szeretek igy itthon jogazni, es van, amikor Dani csatlakozik hozzam, mint ma este is, elalvas elott :)) utana olyan edes volt, odabujt hozzam es mondta, hogy ugy szeretne elaludni, hogy hallja a szivem dobogasat :))) A joga tenyleg szuper gyerekeknek, felnotteknek egyarant! annyi, de annyi jotekony hatasa van… puszi nektek!

  3. Hú, szinte vörös fényben lángol az ég – 3. fotó – ez már több mint hajnalpír, gyönyörű. :)

    Jársz is jógaközpontba, milyenek a jóga stúdiók Madridban? Melyik jógát csinálod?

  4. Kriszti, csak itthon jogazom. A youtube ezt a vilagot is megnyitja :) En Esther Ekhart joga orait szeretem nagyon (hatha style yoga) – nem veletlen talaltam ra, mert egesz lenyevel es kedvessegevel konnyu szamomra azonosulni. Elvezem az orait. Ezen az oldalan teljes orakat is ad havi 12 euroert: http://www.ekhartyoga.com/
    A futas, uszas, joga es turazasok egyutt a szamomra legidealisabb testmozgasi formak, amiktol a leheto legjobban erzem magam, tele elettel es energiaval!
    ps es az idonkent salsa night-okat majd elfelejtettem, pedig az is isteni! Igazi latin eleterzes :))

  5. Gyönyörűek ezek a fotók. Tényleg öröm lehet erre ébredni.
    Kár hogy minden ablakunk nyugatra néz, bár így meg a csodás naplementét nézem (és fotózgatom). Szóval inkább nem is kár :)
    Klassz ez a jóga videó, meg is csinálom valamelyik nap…most mindenem fáj. Részt vettem egy rendezvényeny a Verseghy parkban: 108 napüdvözlet kört csináltunk meg közösen… állítólag ez egy világméretű szerveződés…
    Szuper volt, végre itt is kezdődik valami :)
    Én az astanga jógát csinálom, szintén csak itthon, viszont nekem az a tapasztalatom, hogy reggelente sokkal nehezebben megy :(
    Pedig jó lenne áttenni reggelre, mert délutánonként a sok program miatt bizony sűrűn elmarad.
    Van valami tipped? Neked nem nehezebb reggel?

    • Nekunk is a lakas eppen kelet-nyugati fekvesu – szerintem a legidealisabb :)) csak mivel itt a nyugati oldal a belso kertre nez, igy a teljes naplementet innen nem latni, csak a felso fenycsikokat…azok is gyonyoruek :) viszont vannak naplementes kepeim a futo helyemrol is, mivel nyaron imadtam este 9 utan menni ki futni es megvarni az este 10es naplementet :)

      108 napudvozlese?? az nekem meg a 10km futasnal is ‘durvabbnak’ hangzik :DD de szuper kezdemenyezes valoban es mentem volna en is szivesen! Budapesten olvastam a gerilla jogazasrol is, miszerint kulonbozo zold teruleteken, parkokban szerveznek mindenfele ingyenes jogaorakat :)) itt egy cikk rola: http://www.szeretlekmagyarorszag.hu/apr-2-gerilla-joga/

      En az otthon toltott 3-4 hetben nagyon ereztem a pozitiv valtozasokat – de ez tobbnyire igy mukodik, ha az ember valtozik, a korulotte levo valosaga is vele egyutt :-) es ez igy tokeletes!

      Reggelente en is inkabb csak ezt a 15 perces bemelegitest vallalom be, mert olyankor megannyira sem vagyok hajlekony, de deltol kezdve mar sokkal inkabb. Tokeletes kiegeszitojenek erzem a futas es az idonkenti uszas melle.

Leave a Reply

