New York Timelapse

Pont egy eve ilyenkor voltunk kint New Yorkban es Cape Codon, ez utobbi, ahol annak idejen eltunk es dolgoztunk 2001ben. Par napja ujra elojottek a kinti emlekek egy uj baratsag altal, aminek reven egyebkent nagy almom teljesult – Intercambio Español & English! Azaz par orat beszelgetunk angolul, majd par orat spanyolul. E. angolul, en spanyolul szerettem volna tovabb fejlodni, igy istenien jott a talalkozas! Sikerult rogton elso este fel 9tol ejfelig megallas nelkul vegig beszelgetni, felvaltva a ket nyelven, annyi, de annyi kozos temat talaltunk! E.-val – nem szoktam ilyet irni, de szerintem a legszebb spanyol lany, akivel vha is talalkoztam! – konkretan egy salsa night alatt ismerkedtunk meg, ahova Karesszal es ocsemekkel egyutt mentunk multheten, es a megannyi kozos vonas mellett, a New York iranti kozos rajongasunk egybol uj szintekre emelte az ismerettseget! ;)) S mintmar ismertek, tudjatok mennyire szeretem a timelapse videokat, amik kedvenc varosaimat mutatjak be, ahol eddig eltunk, hiszen pont egy eve ilyenkor tettem fel a Sydneyrol, Seoulrol es Madridrol keszult, szerintem legjobb timelapse videokat. Most egy ujabbra bukkantam E. altal, meghozza egy New Yorkrol keszult super cool videora. En mar legalabb 5x megneztem. Imadom az alatta futo szamot is (Sweet Disposition – The Temper Trap) es a varosrol keszult montazst is! Nezzetek meg ti is a videot about the coolest city in the world and have a great August to all!!!

2 thoughts on “New York Timelapse

Leave a Reply

