Blogging week…starting now :-)

Mindenkinek udv a forrosagban! Ugy tervezem, hogy a kov. egy hetben irok par posztot, mert latok eselyt arra, hogy idejutok irni :)) Az alakult ki a fejemben most, hogy evszakonkent egyszer egy hetre bejelentkezem es osszeszedem a gondolataimat, igy nem teszi ki a minden napjaimat :) De tudjatok, a tervek meg azert vannak, hogy valtozzanak, ahogy egy kedves ismerosom mondja mindig bolcsen ;-) Szoval, majd ahogy alakul :)) Nagy lelkiismerettel alltam mindig is a blogomhoz, ami miatt gondolataim sokszor ekorul forogtak, es szinte allandoan irtam fejben, akar vezetes, fozes de meg repules kozben is ;-) Ezek egy jo resze persze nem latott napvilagot, mert vmiert mire odakerultem a gephez, mar nem jott ugy az ihlet, vagy addigra ugy ereztem, hogy ez rajtam kivul ugysem erdekelne senkit, de nem is akarom, hogy ez barmilyen szinten nyomasszon :) S kozben az elmult harom honapban annyira jol kialakitottuk az uj ‘living order’t, hogy azon mar nem szivesen valtoztatnek, mert egy csomo pozitiv hozadeka van :-)))

Idokozben sokan irtatok, mindenfelevel kapcsolatban, koszonom ezuton is, hogy megmaradt az a nyitott kommunikacios csatorna, ami az evek alatt kialakult! Emellett, most hogy visszaneztem, orommel lattam, hogy anelkul, hogy irtam volna is voltak napok, amikor tobb, mint 400 klikkeles erte az oldalt, es a vilag minden tajarol idetevednek erdeklodok. Kommentekre nem mindig jutott idom valaszolni, de azert igyekeztem a korabbi posztoknal hagyott uzenetekre is reagalni, amennyire tudtam. A lenyeg, hogy most egy het Open Blog Week van, tehat ha van kerdes, hagyjatok itt a posztoknal is nyugodtan kommentet, v irhattok a gmailre is, ahogy szoktatok, es amikor jut ra idom, valaszolok ra!

A blog ‘atmeneti bezarast’ kovetoen sokan megkerestetek, hogy ‘koltozunk’??? Valaszom, meg nem ;-) Neha ugy erzem, naprol-napra jobban szeretem Spo-t, ha ez egyaltalan meg lehetseges, de ez nalunk nem indok, hogy amikor eljon az ideje tovabb menjunk a mi felfedezo utunkon, de ki tudja, azt sem zarjuk ki, hogy ‘idosebb eveinkre’ visszaterunk es mondjuk Morairanal letelepedunk v ahogy annak idejen ereztuk, Montereiben Californiaban :-) Ez legyen addig is egy izgalmas nyitott kerdes :-) Az izgatottsag erzese azonban valoban belenk koltozott egy ideje, lehet ezt ereztetek? Gyakrabban nezegetjuk a terkepet es beszelgetunk rola, hogy hova koltoznenk a vilagban meg szivesen :))) Vegulis, soha sehol ennyire hosszu idot nem toltottunk meg el! Eddig Spanyolorszag a vezeto! Lassan negy teljes eve itt elunk! Ezt koveti Korea a 2.5 evevel, London, UK 1 evvel, Sydney, Ausztralia 4 honappal, USA szinten 4 honappal, Dania szinten 4 Karesznak, nekem csak masfel. Par het mulva lesz pont 6 eve, hogy elkoltoztunk Mo-rol hosszabb tavon, amihez meg hozzajon kozel 2 ev korabbi kintelesek idoszaka. Ha lehet ilyet mondani, it’s just gettin’ better and better each year :))) Honvagya az olyan embereknek, mint mi, nem igazan van, hiszen tovabbra is az a hitvallasunk, hogy a legjobb dolog, mindenutt otthon erezni magunkat a vilagban! Ezert jo erzes egyszerre tobb helyet is otthonunknak erezni, es elvezunk minden egyes uj hely felfedezeset! Inkabb ugy fogalmaznek, hogy vannak Mo-rol is olyan helyek, pillanatok, izek, helyszinek, es persze sok-sok ember, akikre, amikre szivesen gondolunk, es orommel tolt el, hogy eddigi elmenyeinknek reszesei lehettek azok is :-))

De todos modos, ha vmi valtozas allna be idokozben, ugyis ertesitenek itt is mindenkit es aki kitalalja, hova koltozunk majd legkozelebb, annak kuldeni fogunk kepeslapot is, mint a regi szep koreai idokben, amikor minden 1000. olvasonak kuldtem szorgosan a kepeslapot, masok nagy oromere, meg a mienkre, mivel mindenki viszont is kuldott nekunk is mindig, a vilag minden tajarol :-))) De jo is volt! Azota is kint vannak az osszegyujtott kepeslapok mellett, a kuldottek is!

Na es akkor most jojjon, hogy merre jartunk az elmult harom honapban es egy-ket kiemelkedo tortenes, amit szeretnek itt is rogziteni :-)

¡¡¡Hasta dentro de muy poco!!!

11 thoughts on “Blogging week…starting now :-)

  1. Szia Vera!
    Jaj, de jó! :) Mennyire örültem most ennek a posztnak. :)
    Tervben van amúgy neked egy privát email is, mert velünk is száguld az élet (tök jó dolgokkal) és szeretnék is mesélni neked sok mindent. :)
    Addig is puszi és szép napot. :)

    ui: nagyon jól áll a kalap. :)

  2. Az nagyon jo!!! Orommel hallom! Most, hogy visszaterek egy hetre, majd potolom a tobbiek blogjait is, mert azokkal is elmaradtam, pedig lattam, hogy te is irtal!! DE majd visszaolvasom mindenkepp! puszi

  3. Szia Vera, de jó, hogy újra írsz, látom megint jártatok a Costa Blanca-n… :-) Ó Altea, nem jutottunk már el újra a kedvenc pizzériánkba a hátatok mögött ;-)
    Nekem van honvágyam, nem kevés, próbálok a képekkel feltöltődni, de borzasztóan hiányzik!! Nem is gondoltam volna. Nem vágyom sehova máshova, csak vissza Spanyolba, ahogy valamelyik nap írta is egy blogolvasóm, “adminisztrációs hiba miatt született Mo-on tengerközel helyett” :-) Szép napokat Nektek! Enikő

  4. Hehe, ez jo! Igen, most tertunk vissza Moraira kornyekerol par napja, ezert is kerdeztem, hogy meddig maradtok, de sajnos mar elkerultuk egymast es nem sikerult talalkozni, de majd ha visszajottok, meg osszejohet, ha akarjuk! Egyebkent azt en is elarulom, amikor Mo-on vagyunk, nekem is ‘honvagyam’ volt mindig vissza, akarhol is legyen eppen a vissza ;-)) ez mar csak ilyen ugy tunik….csak innen nezve nincs oda…;-) Szep nyarat otthon!!! Az augusztust mi is otthon toltjuk ujabb kurzusnak koszonhetoen :)) puszi

  5. Azon gondolkoztam, hogy ha az ember tobb fele elt mar, es idonkent hianyzik neki a masik hely, ahol korabban el, annak mi a neve? mert az nem honvagy, de ahhoz hasonlo erzes? ;-)

  6. Hát nem tudom, de 8 év Bécs után kedden semmit nem éreztem Bécs iránt :-) Jó átmenni 1-1 napra, akár egy buli erejéig, amit tervezek barátnőmmel, de hogy ott éljek újra? Viszont mikor Ausztráliából hazajöttem, na akkor zokogtam (ezt sztem megérted :-D) Igaz most is totál ki vagyok borulva, már mindent próbálok, tudom, elhatározás kérdése….de minden nap akad egy helyzet itt Bp-en, amire azt mondom, na ezt már nem…. Nov. 8-án én mosolyogva távoztam, aztán sírva vissza….hát ez van! Ha meglesz a visszaútra a repjegy, akkor már jobb lesz ;-) puszi!!!

  7. Ertelek, hogyne ertenelek, Eniko :)) De amikor tudod, hogy ugyis jossz vissza, akkor nem is eri meg arra energiat pazarolni, hogy a negativ dolgoknak figyelmet szentelj, keresd inkabb a jokat, hogy azokkal toltodve erkezzetek vissza :)) Hosszu volt az ut nekem is, de most mar elmondhatom, hogy az utobbi evekben egyre jobb vagyok benne :)) de meg igy is orommel landolunk Spo-ban :)) Egyebkent alapvetoen nem koltoznek vissza szerintem egyik helyre sem, (bar sosem mondjuk, hogy soha ;-) ahol eddig eltunk, barmennyire is szerettunk v kevesbe szerettunk ott lenni….csak egy-egy pillanat van, amikor elfog a nosztalgia es szivesen ujra felkeresnenk a helyet, mint tettuk azt tavaly Cape Codon, ami fenomenalis erzes volt! de ugye nalunk egyik sem Becs kozelsegben van, szoval majd idovel, aprodonkent ;-)

  8. Üdv újra :-)
    Örülök, hogy írsz, én is egyből kiszúrtam, hogy ismerős a helyszín :-)
    Kíváncsian várom a beszámoló folytatását!

    Ditke

  9. végre!!

    nagyon jó a thétás fotó az óceánparton:)

    gratulálok a kitartásodhoz! annyi, annyi mindenm lenne, de majd szóban.

    nagyon tetszik a “pozitív gondolatos” írásod!

  10. :)) azt amugy is lehet minden pozicioban :)) ez inkabb a relax joga poz, es amiben a legkenyelmesebben szeretek ulni Korea ota ;-))
    Augusztusban majd potolunk!!! Addig tarts magadban energiat es pihenjel idonkent!!! puszi

Leave a Reply

