Back from the South :))

Photos of Marbella…

4 thoughts on “Back from the South :))

  1. Puerto Banus a kedvencem ott lent délen…. hihetetlen gyönyörű a kikötő, háttérben a fehér házakkal, mögötte a hegyek…. még nem láttam szebbet ;-)

    • Igen, gyonyoru!!! Mellette Sotogranden is van egy hasonlo az is irto klassz! Delen ez a ketto a kedvencem nekem is, de a szigeteken nagyon sok szuper kikoto van mindenfele! A kontinensen szerintem meg a Cote d’Azur kikotoi hasonloak, ha lehet meg magasabb luxussal es kilatassal…azoktol tenyleg lehidal az ember! Mi azt a reszt sokszor korbejartuk es mindannyiszor nagyon tetszett. Itt Puerto Banusban eloszor 2003ban jartam, az volt eletem elso elmenye Spo-ban :-) Nem messze laktam Marbellatol egy feher kisfaluban egy nemet csaladdal, es lehoztak engem is a kikotobe, mert nem messze eltek tole korabban egy hatalmas villaban! Az egyetlen hatranya, hogy augusztusban voltam akkor es total rosszul voltam a forro paras melegtol – ugye, akkor meg nem volt benne rutinunk :D azota par ev azsiai monszunos nyar utan, es maris jobban birjuk mi is a paras forrosagot :)) De amugy visszaterve, ha engem kerdeznek, nekem delen Marbella, a Costa Blancan pedig Moraira az a ket elegans, rendezett es tiszta kornyek, ahol szivesen elfogadnek egy villat :DD

Leave a Reply

