New York black and white hangulatok

Kicsit elmerultem egy delutan erejeig ujra ezekben a new yorki pillanatokban, es azok hangulataban… szamomra a szinek megbontasaval jon ki a valodi mondanivaloja ezeknek a kepeknek es tornek ki az atlagos ‘turistafoto’ kategoriabol… Igy jon at a kepek mondanivaloja es kezdenek meselni egy-egy tortenetet, ha meglatja az ember…de nyugodtan lehet velemenyezni, szivesen veszem, annal is inkabb, mert szeretnem kiallitasra vinni ezeket, mas kepekkel egyutt :) de azok majd jonnek hamarosan es megint kicsit maskent :))

16 thoughts on “New York black and white hangulatok

  1. :) Ezek nagyon jók. :) Mennyi-mennyi hangulatot és érzést sugároznak a képek. :) Nekem a legjobban a metrószerelvényes és a Kodakos-taxis tetszik. :) Ügyes vagy, ezeknek tényleg kiállításon a helye.

  2. Konkretan az a jo, hogy en is laikus amator vagyok :-) A meglatasom lehet valtozott es fejlodott az elmult evekben, de a gepet nem hasznalom ki jobban, mint korabban – bar mar konyveket kaptam, igy rajtam all a lehetoseg a tovabbi fejlodesre, amivel elni is fogok :))

  3. Draga Frutti, koszi szepen!!! ezert is gyertek a nyaron hozzank es akkor tudnank egyutt gyakorolni a theta mellett a fotozast is :))) van tema boven :)) a fiuk meg addig pancsolnak :DDD

  4. szerintem is nagyon jok! azt hogy csinalod, hogy csak egy szint hagysz meg, a tobbi fekete-feher? meg nem jottem ra a trukkjere, pedig szeretnem kiprobalni… :)

  5. Akkor probald ki az FX Studio Pro nevezetu editalo szoftvert :)) ezt meg a legutobbi versenyen valo reszvetelemert kaptam ajandekba a szervezoktol es idonkent nagyon jo vele elszorakozni! :)) Csak ajanlani tudom :))

  6. Hu, hat most mondja Karesz, hogy lehet windows-ra mas neven fut ez a program, nekem anno ezt kuldtek, mert irtam, hogy nekem Mac-re kell a szoftver…megprobalunk rakeresni mi lehet a megfeleloje windows-ra, ha sikerul, megirom!

Leave a Reply

