Madrid’s rooftops and more…

A varosban es szines tetoiben valo gyonyorkodes felulrol nem lankad nalam. Iden rogton felfedeztem egy ujabbat is, a mar meglevok melle – meghozza az Almudena Katedralis kupolajabol! Abszolut nincs reklamozva sehol, egeszen veletlen egy spanyol blogon keresztul jutottam az informaciohoz, hogy fel lehet menni, s talan innen a legimpresszivebb a kilatas, mivel gyonyoru vista nyilt a meg havas hegycsucsokra is a hatterben es a royal varosresz szines tetoire! Meseszep! A jegy 6 euro felmenni, amibe beletartozik a hozzatartozo muzeum megtekintese is, de mivel en spanyol rezidensnek szamitok, igy nekem csak 4 euro volt. Either way, megeri!!! Amint kizoldul a varos, es megjavitjak a szeleslato lencsemet megyek fel ujra, mert ezalkalommal csak a 35mm-sel tudtam fotozni es kozel sem fert bele annyi, amennyit szerettem volna.

Ez alabbi harom kep pedig ujra a Cibel palota tetejerol keszultek, ahova most is felvitt az utunk.

Leave a Reply

