Nuestra terraza de 2012 :-)

Alakulunk – bar meg a napokban megyek majd viragokat venni a teraszra es akkor teszek fel meg tobb kepet, de addig is igy allunk :-)) Az elmult 10 napban tobbek kozott megtanultam varrogeppel varrni is – koszonhetoen Vali mamanak – a parnahuzatot mar en varrtam es azt a kerek asztalteritot is en cikkcakkoztam ;-) Es akkor a sofat meg nem is mutattam, pedig azt is athuztuk ;-)) Mindenesetre innentol kezdve a terasz lesz novemberig a lakas kozpontja ujra es mar most imadom az uj narancs/zold kombinaciot :-)))

6 thoughts on “Nuestra terraza de 2012 :-)

  1. De ugyes vagy!!! Mar most is nagyon hangulatos a teraszotok! A varrogepezes nekem is rovid távu terveim kozott szerepel, es te most ujabb lokest adtal ennek :-)

  2. Igazabol Dani adott nekem lokest, meg a farsang kapcsan, hogy annyira ‘kiszolgaltatott’ voltam a sok gagyi jelmez kozott, igy azonnal megteremtettem magamnak, hogy valoban megtanuljak es kepes legyek megvarrni barmit, amire szuksegunk van :) Hozzateszem, hogy eddig eletemben egyszer nem jutott eszembe, hogy en meg akarok tanulni varrni!! es most itt pedalozok a geppel ;))

  3. Nagyon hangulatos lett a terasz ezekkel a színekkel! :) Szinte hihetetlennek tűnik, hogy máshol ilyen jó idő lehet, mivel itt reggel óta ismét esik a hó. :D

    • Tenyleg az! Amikor pl repultem masfel hete Mo-ra fel Europan at, gondolkodtatott el, hogy lattam, hogy szo szerint elhagyvan a spanyol legteret megszunt a napsutes es mindenfele meg tel volt, szurke eggel, hoval…mig Spo-ban szerintem ebben az elmult evben boven tobb, mint 300napos napunk volt (konkretan nem emlekszem mikor volt utoljara, hogy ne lattuk volna a napot – de eppen ezert itt ha 1 v 2 napra eltunik mar megerezni! nem ritkan 10-20fokos kulonbseggel…mintha nem is egy kontinensen lennenk idonkent. erdekes. Itt ma is 21 fok volt, de volt mar ennel melegebb is iden! De en most tenyleg mar csak esore vagyom, hogy kitisztitsa a levegot, fellelegezzen mindenki, novenyek is, foldek is! eletemben nem tapasztaltam meg ilyen szarazsagot mint az elmult 8 honapban. Ma konkretan olyan erzes, mint amikor Koreaban yellow sand volt a levegoben a Gobi sivatagbol, annyira szaraz…a tengerpartoknal legalabb van nemi paratartalom…itt semmi…

  4. Nagyon ügyes vagy!
    A távolabbi tervek között nekem is szerepel a varrás, csak előbb egy varrógépet kell szereznem, aztán a barátosnémat idecsábítani Svédországból, mert csak ő tudna megtanítani…
    Nagyon szép lett a teraszotok! (Titokban már vártam a képeket, sejtettem, hogy idén is előrukkolsz valami csodással az első tavaszi napsugarakra :-) )

  5. Szia Ditke! En is most kaptam ajandekba a varrogepet Vali mamatol (Ikeaban lehet kapni mar 70 euroert ;) es celnak tokeletesen megfelel, sot tobbet tud, mint amire szuksegem lenne ra :) O is tanitott meg varrni, mert o ert hozza, es orommel sajatitottam el az alapokat, mert most jott el erre is az ido :))
    Minden tavasszal elvezem, amikor ujra otthonosithatom a teraszunkat es imadom ezt az elenk szint, most erre van szuksegem :))

Leave a Reply

