Mit neked teli honap, februar?! Spring is already here!!!

This slideshow requires JavaScript.

7 thoughts on “Mit neked teli honap, februar?! Spring is already here!!!

  1. Itt is hirtelen tavasz lett :-) Egyre többen merészkednek a tengerbe – tegnap Morairánál 6(!)-an pancsoltak, és két nappal alatt úgy lesültek a gyerekek is, hogy csuda :-) Csak így tovább!!!

  2. Tenyleg eleg hirtelen tort ki ez a nagy meleg. Hetvegen mar olyan meleg volt itt is, hogy delutan mar egyszal rovidujjuban is melegunk volt! Szerintem legalabb 25 fok volt! Es a viragzas pedig beindult, ilyenkor imadom azokat a helyeket latogatni, ahol egy csomo viragzo mandula es egyeb fak vannak :)) Ott a Costa Blancan is vannak szep szammal ultetvenyek, gondolom lattatok mar ti is beloluk szep peldanyokat!
    Most azt szugeralom, hogy pentekre mutatnak nemi chance-t esore – szeretnem vegre latni!!!! Ugy erzem tortenelmi pillanatkent vonulna be a blogba…
    es el is felejtettem kerdezni, mennyire jartatok be Morairat, es hogy tetszik? :))

  3. Itt három-négy napja tört ki a “nyár”. A mandulafák virágoznak, igen és Linda is bement a vízbe már, az Ambolo elég jó kis védett öböl, meg Moraira-n El Portet, nem tudom jártatok-e arra? Most, hogy már Benidormtól Dénia-ig mindent végigjártunk, azt hiszem elmondhatom, hogy valóban Moraira az egyik legszebb hely. Néha ugyan olyan érzésem van, hogy már-már annyira szép, hogy olyan “megcsináltnak” tűnik, de tény, hogy az egyik legrendezettebb, legtisztább városka. Főleg az északi rész, El Portet, ott tudnék választani pár óra alatt egy jó kis villát :-)) Viszont ha a belvárost nézem, akkor Altea viszi a pálmát, de este. Meg Jávea :-) Á, igazából mindenhol gyönyörű és IMÁDJUK!!! :-)

  4. De jooo :)))En pont igy ereztem, egyfajta melyrol jovo szabadsag erzes es boldogsag fogott el, konkretan az El Chamizo etteremnel – vmiert imadom azt a helyet! Kicsit emlekeztet Californiara :)) Ha csak ragondolok is jo kedvem lesz tole :)) Szerintem engem kot vmi oda, de meg nem tudom mi ;)) Egy villat siman bevallalnek en is azon a kornyeken ;)) De Xabia is nagy kedvenc, kulonosen a kikotohoz tarto setany a sok kiulossel :)) Hangulatra pedig persze, hogy Altea, egyertelmu :)) Cala Ambolo pedig nem csodalom, hogy nalatok is nagy kedvenc lett – nekem az Spo. karib-tengere Formentera mellett :)) igazi kis ekszer doboz :)) Disfrutadlo a tope!!!
    Jah es amugy itt a helyunk nekunk is: http://www.ledauphinrestaurant.com/page/2/ :))

  5. Nekem épp ma mondta Anyukám, mikor mentünk át megint El Portet-be, hogy olyan otthonosan vezetek, mintha mindig itt laktam volna :-))) Hát mondom, az biztos, hogy valami köt Spanyolországhoz, talán előző életemben voltam itt nem tudom, de én is sok helyen megfordultam már, de valahogy itt nagyon otthon érzem magam….és igen, olyan végtelen szabadságot érzek és valami hihetetlen nyugalom van bennem (pedig én alapjáraton “izgága” vagyok). De itt egész más. Szivem csücske Ausztrália, de épp tegnap gondoltam rá, hogy jó volt, szép volt, hálát adok hogy eljuthattam, de választhatnék hogy itt vagy ott, akkor Spanyolországot választanám. Vannak megmagyarázhatatlan dolgok ;-))

  6. Ez tok erdekes, mert en is sokszor mondom masoknak, hogy Spanyolorszag nekem kicsit olyan, mint Ausztralia kicsiben!!! Viszont honapok ota ujra feljon Ausztralia ujra, de teljesen mas regiok, mint Sydney es tuti, hogy meg megyunk ujra korbejarni az orszagot vmilyen uton-modon :)) Addig is imadunk Spanyolorszagon belul kirandulni, felfedezni, utazni! Annyira csodalatos elmenyeink vannak, es ujabb tervek a kov. idoszakra is :))

    • Érdekes, hogy én a gyerekek születése óta valahogy nem vágyom annyira távoli helyekre, mint korábban. Egyrészt hosszú a repülőút, az enyémek nem túl nyugisak, elképzelni nem tudom, hogy bírnának ki 12-13 órát a repülőn? Úgyhogy amíg kellően fel nem ébred a vágy újra – legfőképp Ausztriála újra :-)) – addig maradunk Európán belül. Meg ugye az iskoláskor sajnos alapvetően behatárolja a lehetőségeket – főleg időben -, jó pár évre. Vagy oda kell költözni :-D

Leave a Reply

