La Pared

2 thoughts on “La Pared

  1. Ha jól emlékszem valamelyik korábbi bejegyzésedben említetted, hogy írsz majd, hogy kik élnek ott Fuerteventuran, többek között magyarokról is hírt adsz. Engem nagyon érdekelne ez, ha van kedved és kapacitásod, én szívesen olvasnék erről. Azt hiszem azért is, mert én valahogy nem tudnék hosszabb távon egy kis szigeten élni, nem tudom igazán jól kifejezni, de valahogy ‘szűknek’ érezném a szigeten való létet, most jobb kifejezés nem jut eszembe. Tehát kíváncsi vagyok, hogy az ott élőket mi vonzza, mit tartja ott éveken vagy esetleg egy életen át. :)

  2. tenyleg, emlitettem, csak aztan annyi minden volt, hogy elmaradtam az irasokkal…Igazabol, akikkel talalkoztunk, egy par volt, aki mar 12 eve a szigeten el!! en is teljesen elkepedtem, hogy egy olyan szigeten, ahol tenyleg csak tengerpart van, hogy lehet elni hosszutavon? Ok imadjak, es az ottani nyugalmat mindennel tobbre ertekelik :) Szerencse, hogy mindenki kulonbozik, igy nem egy helyen tomorulunk mindannyian :D A tobbi magyar pedig szallodakban dolgoztak, fiatalok, fuggetlenek, mint mondjak atmenetileg par evig elvezik a ‘life is a beach’ eletstilust, aztan mennek tovabb…en sem tudnam konrketan elkepzelni, hogy egy ilyen pici szigeten eljek – nekem szuksegem van a lehetosegre, hogy ‘mehessunk szabadon’.

Leave a Reply

