Euskadi – Baszkföld

Ezt a videot is meg hetvegen csinaltam, amikor a fuerteventurai video keszitese kozben eszrevettem, hogy mennyi anyag maradt meg tavalyrol, amikbol nem keszultek el a videok. Na, ezeket szabad kreativ oraimban potolom szepen :) Nagy elvezettel, termeszetesen! Sot, amikor ezt a Spanyolorszag eszaki reszerol szolo reszt keszitettem nyilalt belem megint, hogy barmennyire is szeretem es odavagyok az orszag minden egyes reszeert, ESZAK egyszeruen felulmulhatatlan szamomra! Az ott kapott erzesek, szepseges paisajes, es az ottani emberek is nagyon sokat jelentenek szamomra! Mintha mondtam mar volna ezt…na de ha ezt erzem?! :-)

S, ha valaki meglepodne a zenei hattervalasztason: Deep Forest, Sebestyen Martaval, lelkekig hato varazslatosan tiszta hangjaval, az ne tegye :) Ezt a dalt meg vagy ket evvel ezelott hallotam a helyi Carrefourban, mikozben epp zoldsegeket es gyumolcsoket valogattam… amikor felismertem, hogy ez Sebestyen Marta hangja, emlekszem, teljesen lefagytam es csak mozdulatlanul figyeltem percekig! Azon gondolkodtam vajon a tobbi vasarlonak is feltunik, hogy milyen csodalatos zene szol a hatterben? S oszinten szolva Eszak-Spanyolorszag szepsegeihez en az o csilingelo szep hangjat tudtam elkepzelni, mikozben ‘lapozgattam’ az anyagok kozt :-)

Leave a Reply

