Last Malev flight from Madrid

Mint utolag derult csak ki, az utolso Madridbol indulo Malev geppel repultem Budapestre multheten csutortokon delutan. Mar napokkal elotte figyeltuk a hireket, de en ereztem, hogy hazavisz a Malev meg csutortokon. Mindezek ellenere megis tobb ruhat pakoltam be a szuksegesnel, arra az esetre, ha ott ragadnek. Ugyanis Madrid-Budapest kozott kozvetlen jaratkent csak a Malev repult naponta, a Wizzair jelenleg csak szerdankent es vasarnapokent repul, ami nem igazan engedi meg a rugalmas tervezest. Pentek reggel azonban szomoruan vettem en is tudomasul mindenki massal egyutt, aki szeretett a Malevval repulni, hogy vegetert egy korszak… s mar nem hoz haza a Malev engem Madridba, amire megoldast kellett talalni. Hiszen nincs problema, csak megoldasra varo lehetoseg! Igy a hetfoi visszaindulas helyett, a vasarnap esti Wizzair gepen talaltam magam, masik tobb szaz utassal, koztuk azokkal a spanyol turistakkal, akikkel meg csutortokon egyutt repultunk a Malev jaraton…

http://indavideo.hu/player/video/e0bd8a1aa6

(A videot vmiert nem tudom beilleszteni…)

Az emlekezetes szamomra az utolso Malev utban az volt, hogy vmi hihetetlen nyugalmat, halat es szeretetet ereztem a legitarsasag irant. Halat adtam, hogy hazarepit, hogy meg repulnek, s kozben nagyon biztam abban, hogy vmi csoda folytan tovabbra is teszik ezt majd… hat nem igy tortent. Nekem nagyon osszeszorul a szivem, mert mindig elegedett torzsutaskent repultem veluk! Az utobbi 10 alkalommal emlekezetem szerint kizarolag Malevval utaztunk Mo-ra, egyreszt mert kenyelmesebb, jo kiszolgalassal es erdekes modon, jobb jegyarakkal tudtak szolgalni! Bizony! Ha a megfelelo idoben foglaltuk le a jegyeinket, akkor joval olcsobbra jottek ki a repulojegy arak, mintha Wizzairrel repultunk volna! Bar rendes volt a Wizzair, mert akinek Malev jegye volt, es mar nem tudott hazajutni, azoknak kedvezmenyesen adtak el jegyeket, igy csupan 15e Ft-ba kerult a hazaut csomaggal egyutt. Viszont jelenleg nincsen nemzeti legitarsasag, ami Madrid es Budapest kozott uzemelne, sem a spanyoloknak, sem a magyaroknak most mar, csak fapados jar, febr kozepeig csupan a Wizzair – gondolom majd megsuritett jaratszammal, mert az a heti ket alkalom ennyi utasnak nem lenne eleg – majd febr kozepetol a Ryanair is ujra megjelenik Mo-on, es indit kozvetlen jaratot Madrid es Budapest kozott is. Addig pedig a kovetkezo alkalommal Lufthansaval repulok, Muncheni atszallassal… vegulis szeretek repulni, szeretem a repteri eletet is, ugyhogy nem csinalok belole gondot, max tovabb tart az ut, de kozben azert faj a szivem a Malevert…

2 thoughts on “Last Malev flight from Madrid

  1. Igazan egyutterzek veled es mindenkivel aki Malevval utazott es sajnalja,hogy mar nincs tobbe! :((Mikor jottok ujra Mora? Mi Marcius kozepeig itthon vagyunk, utana “csak” Azsiaban tudnank osszefutni vhol. :) puszi

  2. Szia Regi! Tenyleg annyira szorito erzes volt kigurulni a kifutopalyan, s latni a felreparkolt Malev gepeket egymas mellett …
    Egyedul repulok mostanaban es csak par napokra, szoval idom igazabol nincsen senkivel sem talalkozni, csak tanulni. De a nyari tervek meg keplekenyek, szoval minden belefer, ami az utazasokat illeti :)) Ki tudja, talan meg ossze is jon egy talalkozo! Hainanrol irsz majd?? Olyan kivancsi lennek, mert az volt az egyik sziget, amit tobbek kozott a koreaiak szerettek latogatni es ajanlottak anno nekunk is. kepek alapjan is pazar :))
    S, hogyhogy ilyen hosszu idot tartozkodtok most otthon? Kinel laktok?
    puszi

Leave a Reply

