‘New York by Night’ photos

Ezek azok a kepek, amik nem kerultek a blogon nyilvanossagra. Tobbek kozott azert nem, mert en is atsiklottam felettuk a nyaron, es most, hogy rendeztem a kepeket, feltoltottem a picasara, kozben elokerultek – nagy oromomre :-) S itt jegyzem meg azt is, hogy a new yorki fotoim kozul jopar ujabb kiallitason vesz reszt :-) Az albumot egyebkent ITT talaljatok, tobb, mint 200 New Yorkrol keszult fotot toltottem ide. Mig ebbe a masik albumban a hotelrol es annak kilatasarol keszult fotokat talaljatok! Ezenkivul a galiciai kepeket is kozzetettem, igy ha valaki meg szivesen nezne kepet az oktoberi 30 fokos Galiciarol kek eggel(!), akkor ne habozzon, ugyanis erre nem gyakran van esely :-)

S raadaskent meg harom kedvenc fotom a hotel ablakabol, amit rogton erkezes utan keszitettem az ablakunkbol.

Mostmar tenyleg csak egy beszamoloval tartozom, amivel szeretnek is jonni hamarosan. Ez, a par hettel ezelotti andaluciai kirandulasunkrol szol, azon belul is Almeria reszrol, ahol a ’60as evek amerikai western filmek felet forgattak az Arizonara hajazo tajak es a jelentosen olcsobb forgatasi lehetosegek miatt! Valamint hihetetlen tengerparti helyszinekrol is beszamolok, ahol egyuttal ”magamra is talaltam”. Hogy milyen formaban az hamarosan kiderul …  Stay tuned! :-))

P.S. Kozben eszembejutott az is, hogy pont ezen a napon erkeztunk meg Danival 3 eve, Karesz utan egy hettel, uj otthonunkba Madridba :-) A Koreabol Spanyolorszagba koltozes kozott 2 hetet en otthon toltottem Danival, mig Karesz es a novere lakast keresett nekunk igy mi mar felig berendezett otthonba erkezhettunk, amiert orok hala nekik!

7 thoughts on “‘New York by Night’ photos

  1. Szépségesek ezek is! :) Nehezen tudnék választani, hogy barnás tónusú, melegséget sugárzó vagy a kékes-fekete esti New York tetszik jobban. Azt hiszem mindkettő. :)
    Nemrég láttam egy olyan fotó, amely az esti Canary Wharfról készült, és a fotó bal oldalán egy irodaházba lehetett betekinteni, melynek szinte minden irodájában égett villany, de csak egyetlen egy irodában ült egy dolgozó. Egyszerre volt a fotó gyönyörű az esti fények ragyogásától és egy kicsit szívszorító a magányosan ülő embertől…

    Tényleg hogy válogatsz a fotóid közül, mikor kiállításra küldöd őket? Nem lehet könnyű néhányat kiemelni a sokaságból. Meg lehet kérdezni, hogy hol tekinthető meg a mostani kiállításod?

  2. Mivel en igazi New York szerelmes vagyok, meg meg sok mas varose is, de New Yorkot lehetetlen egylapon emliteni barmi massal annyira egyedi es sajatsagos vilag :)) igy igazi adrenalin novelo volt mar maga a fotozas is! Aludni sem tudtam ilyen kilatas mellett. Csak felultem az agyban akar ejszaka kozepen is, es a labunk alatt ott fenylett egesz Manhatten. A legjobb kilatassal rendelkezo hotel, amiben vha is voltunk! Na jo, az sem volt rossz, amikor a Niagara vizesesre nezo Sheraton hotelben szalltunk meg a 13. emeleten, ahol a kivilagitott es ‘irto nagy robajjal jaro’ meseszep vizesest csodalhattuk :) Ott sem aludtunk tul sokat, marcsak a zaj miatt sem ;-)

    A kiallitas nem csak kizarolag az enyem, tobb mas szolnoki fiatal muvesszel egyutt allitunk ki ujra. Mindenki a maga kepet es alkotasat adja a kiallitashoz es a TISZApART Moziban lesz, nem tudom ezt meg tudod esetleg nyitni?: https://www.facebook.com/event.php?eid=180696125355025
    December 2an lesz a megnyito, amit egy hires festomuvesz nyit majd meg, Verebes Gyorgy.

    Fenykepeket valogatni pedig nagyon nagy munka! Nekem sok ido, es igazabol erzesbol valogatok, ami szamomra jelent a legtobbet, mert azzal tudom magamat leginkabb kifejezni. Nem azzal, ha arra ‘jatszanek’, vajon masoknak mi jon be… mert az sokszor nagyon is kulonbozo, de hat ezert szep onkifejezesi eszkoz a fotozas is :) Mindenki a sajat vilagat mutatja be rajta keresztul :))

    Arra a londoni ejszakai irodahazas fotora en is nagyon kivancsi lennek! Be tudod linkelni? koszi

  3. Hú, hát már azt sem tudom, hogy hol láttam. Nekem hatalmas regenerálódás a fotók nézegetése, így hozzád képest nem, de az átlaghoz képest rengeteg fotó nézek itt a hálón. Szóval felidézni sem tudom, hogy merre bukkantam rá, de az itteni 9. New York-i fotódhoz volt hasonló a beállítás, szerintem arról jutott eszembe az a kép. :)

    Most olvasom ennek a posztnak az utolsó előtti bekezdését. Szóval várom Almeriat és a tengerpartot. :)

  4. Csodásak ezek a képeid is. A favoritom a Grand Central Terminalos: a sárga épület kontransztja az éjszakában, az elmosódott lámpák, a háttérben felsejlő felhőkarcolók és a CB, csemegének a kékre színezett utcatáblák… gratulálok, nagyon szép munka. Sajnálom, hogy csak most bukkantam rá erre az oldalra, szívesen megnéztem voltna a kiállítást a Tisza Moziban.

  5. Igen, szolnoki. Kicsi a világ… mint már annyiszor bebizonyosodott.
    Bár én nem vagyok világutazó, az írásaidon keresztül, kicsit én is utazgatok.
    Kedvelem az írásaidat, a látásmódodat, sok dologról hasonlóan gondolkodunk, szóval járok majd ide rendszeresen :)

  6. Pingback: Burj Khalifa | Living here and there

Leave a Reply

