Madrid in the fall

Igerem, ez az utolso oszi poszt iden :-) Bar volt mar itt is egy-ket kifejezetten hideg nap, de azert meg itt eleg szep idonk van, ma is meleg 15 fok volt, ami a het vegehez kozeledven varhatoan meg igeretesebb es naposabb lesz :) Nem is varom meg a telet, legalabbis a hideg reszet nem, de egy kis ho latvanyara iden nagyon keszulok :)) Evek ota nem hogolyoztunk, nem epitettunk hoembert, ami egy 3,5 evessel igazan jomokanak igerkezik :)) A videoban oktoberi es novemberi fotokat valogattam ossze, leven a szeptember itt meg boven nyarnak szamit. A fotok 90%a  a belvarosban keszult kulonbozo helyszineken – imadom, hogy a belvaros telis-tele van hatalmas osparkokkal, szebbnel-szebb szinekkel -, de szerepel koztuk a kornyekrol es a kornyezo hegyekbol is egy-ket foto. Az idei osz nagy felfedezese szamomra, amikor kiderult, hogy a Koreaban annyira szivunkhoz nott juharfak itt is nagy szamban megtalalhatoak, raadasul pont a mi kornyekunkon :))

Konkretan tobb ezer fiatal facska van telepitve, csak meg kell nekik egy par ev, hogy megerosodjenek es lombosodjanak – valoszinuleg az elozo evekben ezert nem tunt fel annyira nekem, hogy mennyi van a kornyeken. A szemfulesebbek egyebirant azt is kiszurhatjak a 2.03 es a 3.22percnel, hogy tettem be egy kepet, amin a hatterben jol kirajzolodnak a Sierrak, melynek legmagasabb reszein olyan jo 3 hete leesett az elso ho. Nem tartott sokaig, csupan par napig, azota elolvadt, de mindig gyonyoru latvanyt nyujtanak a magas hosipkas hegycsucsok, igy alig varom, hogy majd kozelebbrol is fotozzam, ha ujra leesik fent a ho :-)

2 thoughts on “Madrid in the fall

  1. Erre az őszre tényleg nem lehet panaszunk, gyönyörű idő volt! :) Kár, hogy már kopaszok a fák. Mivel én szeretem a telet/havat, vágyok már én is egy kis szánkózásra és hógolyó csatára. :D

  2. Igen, hallottam es sok-sok kepen is lattam, hogy iden kulonosen gyonyoru volt az osz! Eljen, eljen! Itt szerintem ugyanolyan szep volt, mint az elso ket evben, bar itt meg nem kopaszak a fak, itt egy hete ertek el az igazi szineiket. A nyarfa meg most sargul es gyonyoru! A Gingko fa szinten! Egyelore elvezem meg az epp most ideert ujabb melegfrontot es feltoltodunk sok-sok napsutessel, meleggel :)) A hocsatara szivesen varok meg par hetet :))

Leave a Reply

