Ibiza & Formentera

Gondoltam, igy a hideg bealltaval lassan hozza kezdek az elmult honapok video anyaganak elmaradasanak potolasahoz. Nem kis kihivas :-) Azzal tisztaban vagyok, hogy a kamera fogasomon van meg mit fejleszteni, de legalabb igyekeztem mindezt javitani az osszevagassal ;-) Bizom benne, hogy a vegeredmeny elvezheto es azt is, hogy sikerult vele egy kis meleg mediterran fenyt is lopni masokhoz is :-) Itt nagyon lehult hirtelen az ido, ma nem volt tobb 15 foknal, ami a borult ido miatt szerintem 10-nek sem erzodott! Bar lassan ez lesz az evszaknak megfelelo idojaras, azert meg varjuk a biztato hetveget, amikor tobb napsutest es ujra egy kis meleget remelhetunk. Addig is, ha mar hideg, remelem esik is – ugy az igazi a benti hangulat a futott szobabol :D Az Ibizarol es Formenteral szolo posztok egyuttesen ITT talalhatoak meg, ha veletlen vkit ujra felcsigazott a hely, mondjuk jovo nyari desztinaciokent :-)

Ui: Jah, just in case anyone wonders, stilusosan Cafe del Mar-t valasztottam zenei hatterkent a videohoz :-)

2 thoughts on “Ibiza & Formentera

  1. :) Nagyon jó lett a videó. Szerettem volna már kérdezni tőled, hogy ezeket a videókat hogyan csinálod? A vimeo oldalán van ilyen szerkesztő program? Vagy?

  2. iMovie – Apple program, MacBook Pro-n dolgozom ezert. Nagyon egyszeru a hasznalata; az ido a vagassal, a zene kivalasztasaval es a hozza valo igazitassal megy el gyorsan :) De minden egyes video keszitese utan tobb a rutin. Mig ez a video jo ket oramba kerult, a New York-os video mar csak 20 perc volt – bar kevesebb volt az anyag es kepeket sem vagtam hozza es a szam is pont olyan hosszu volt, mint a video maga :) Orulok, ha tetszett! Annyira klassz az emlekeket ilyen formaban is megorizni! Szep napot!

Leave a Reply

