Csinaljunk Karacsonyt!

Dani ezzel a felkialtassal allt hozza a mezeskalacsok sutesehez meg a multheten Vali mamaval! Azota az egesz dobozzal felfalta es vele egyutt megjott az ‘etvagya’ a karacsonyi hangulathoz is :) En eskuszom vartam volna legalabb novemberig, de ma is megkert ra, hogy tegyunk fel karacsonyi muzsikat, miutan az egesz delelotott a belvarosban toltottem Ildivel, akivel elmentunk tobbek kozott az Amerikai Museum-ba, majd delutan Karesz elrepult ismetelten Olaszorszagba,  mi pedig hozza kezdtunk tancolni, menetelni es zenelni kis hangszereivel Ella Fitzgerald es tarsainak karacsonyi szamaira :) Elkeszult az elso karacsonyi dekoracio is az ablakba, es azt hiszem innentol nincs is megallas karacsonyig :) So let the xmas spirit kick in!

October photos taken in Madrid and Galicia from Vera on Vimeo.

A fotok a Vali mamaval egyutt toltott 10 napban keszult fotokbol keszult valogatas, melyek a lakasban es galiciai utunk soran keszultek :)) Enjoy :))

4 thoughts on “Csinaljunk Karacsonyt!

  1. Jól előrehozta Dani! :-) De legalább jól áll neki a sütögetés, ügyes nagyfiú már!
    Én meg pont azért haragszom, hogy már ki vannak téve az üzletekben a karácsonyi dekorációk, pedig még olyan messze van. Mire itt lesz már megunja az ember, szerintem november végétől pont elég belőle. Persze ha a gyerek karácsonyt akar, akkor lesz júliusban is, nem igaz? :-)
    Nálunk még Halloween-láz van, pénteken beöltözve kell menni az iskolába, ma készítettünk pókos cukorkatartót, stb. Aztán jön a születésnap-várás, és majd csak azután a karácsony. Így nálunk szerencsére még nem kerül terítékre egy ideig :-)

  2. Én is már tiszta lelkes vagyok a karácsonyt illetően. :) Megyek hétvégén én is hobbiboltba, beszerzem a szükséges kellékeket és elkezdem gyártani az sk ajándékokat. :) A lakásdíszítéssel még várok egy picit. :) De csak egy picit.
    szép napot nektek

  3. Juj, nekem is korainak tűnik a karácsonyi készülődés, én még egyáltalán nem vagyok ráhangolódva. Nálunk is novemberre a három napos Halloween-Mindenszentek-Halottak napja, majd a Szent Márton napi óvodai ünnepi előadás van soron.

    Ditke: ‘ha a gyerek karácsonyt akar, akkor lesz júliusban is’. Erről jut eszembe, hogy a Harrods áruház ezt meg is valósította, idén július 28-án (!) nyitotta meg a Karácsonyi részlegét, karácsonyfákkal, díszekkel, műhóval, grottoval, tömérdek ajándékkal… Nemcsak Londonban akadtak ki, de világszerte. :)

    Nagyon kedves ez a fotósorozat, szívmelengető a kis Dani Vali mamával. :)

  4. Hola chicas, nem gondoltam ennyire komolyan en sem, hogy teljes sunggal vetjuk bele magunkat a karacsonyba :) inkabb vicc volt ez :) Ma peldaul nem kert se karacsonyi zenet, se sutit, se dekoraciot :)) Ha kedve van hozza, persze, hogy leulok vele es keszulunk, neki meg mas az idoerzeke. Egyelore en sem tervezem karacsonyba oltoztetni a lakast, szerintem majd csak dec elejen. Egyetlen oszi/slightly xmasy dekoracionk az asztalon figyel, de az is idotalloan tobozzal, falevelekkel, gyertyaval – jo hangulatot ad este, amikor meggyujtom :)) Terveim szerint majd a karacsonyfat is iden a Telapo hozza, ot varja nagyon! Iden jon hozzank eloszor, de mar most sokat beszel rola es lathatoan varja :)) Ez az ev mar valoban meghatarozo lesz ebbol a szempontbol szamara is, hiszen ezek az emlekek mar tenyleg maradandoak :-)

Leave a Reply

