Magyarok a vilagban

Egy ujabb internetes oldal, amit szeretnek masok figyelmebe is ajanlani, s melyet belinkeltem a blogroll ajanlok koze. BESZAMOLO rovatukban fognak idonkent feltunni sajat irasaimbol es kepeimbol lekozolt cikkek. Amirol pedig az oldal szol, es akiknek ajanljak magukat sajat szavaikkal elve:

”Oldalunkon elsősorban a világ különböző részein hosszabb-rövidebb ideig
élő magyarok élményeiről, tevékenységéről, életéről számolunk be.
Igyekszünk olyan írásokat megjelentetni, amelyek egyaránt érdekesek
lehetnek a magyarországi, illetve a világ bármely más országában élő
magyarok számára.”

Koszonom a megkeresest es az ajanlast a mavi.hu-nak en is!

2 thoughts on “Magyarok a vilagban

  1. Én is elolvastam még egyszer a bejegyzésedet. Mondjuk én gyakran szoktam olvasni a koreai bejegyzéseidet, azok a kedvenceim. :) Olyan hihetetlen vonzalom van bennem az ország iránt, hogy csak na. Nagyon ügyes vagy, hogy ennyi helyen megjelentetik a cikkeidet. :) Gratulálok!

Leave a Reply

