Cape Cod

Ugy dontottem, hogy egyelore csak Cape Cod-rol irok reszletesen, egyreszt mivel talan errol hallottak a legkevesebben, masreszt ido hijan, harmadreszt nem tudom kit mennyire erdekel a ket roadtrip alatt szerzett tapasztalatok. New Yorkrol kepeket mindenkepp teszek fel vmint szeretnem leirni, hogy miket neztunk meg ottjartunkkor, a varos rank gyakorolt hatasairol es mi az, ami engem megfog konkretan a varosban. Kivetelesen a kovetkezo posztot ekezetesen irtam (nem ezt! az kovetkezot :-), de mivel annyival hosszabb ido igy, errol sajnos a tovabbiakban is lemondanek. Evek ota igy szoktam meg, es igy kezdtem a blogot is, ugyhogy azt hiszem ez mar igy marad, szegyen, nem szegyen. Most pedig par ‘warm-up’ fotoval kezdenek a szigetrol!

2 thoughts on “Cape Cod

Leave a Reply

