Sol y cada día más calor…verano de verdad en abril!

Furcsa igy visszaterni a szelsuvitos huvoskes idobol a nyarba, ami inkabb hasonlit egy forro junius vegi napra, mint egy aprilis elejeire. Mintha naprol-napra melegebb lenne es ez igy van mar joideje errefele. Szerintem kb 10-15 fok homerseklet kulonbseg erzodik. Visszaerven egybol vissza is valtottunk ujra nyari oltozekbe. Mindenki egy kulonosen forro nyarat vizionalizal mar. Van alapja, mar most. Eddigi legmelegebb aprilisunk az biztos! Ma delutan mar nem tudtunk a homokozoban sem megmaradni feloranal tovabb, mert ugy egyhelyben mar belesultunk a formak koze…inkabb setaltunk egyet az arnyekban, majd leultunk egy jo nagyot tapasozni csak csajok a kis sracokkal :)) Olyan jo volt igy egyutt ‘meriendazni’ :)) Isteni, hogy most mar van kivel hetkoznap delutan is!

Egyebkent nagyon mokas volt, mert amikor megerkeztunk, aznap volt allitolag az elso igazan meleg nap otthon (kar, hogy folytatasa nem volt), amikor meg az utcai homerok is 28 fokot mutattak es mivel nekunk teljesen termeszetes volt mar nyari ruhaban lenni, en azonnal rovidben maradtam, mig (kinagyitva jol latszodik a baloldali kepen mogottem :D) a helyiek kozul meg sokan telikabatban meredtek ram, hogy milyen bolygorol pottyantam ide. Igazabol egy-ket fiatal sportolo sracon kivul nem lattam mast, aki kapcsolt volna  a joidot erezven. Igy igencsak kirittunk… Sajnos masnaptol kezdve  azonban visszaesett  a homerseklet ujra, amit onnantol kezdve vegig viharos szel is kisert, de legalabb nem esett, ami nekem mar eleg :)) A jobb oldali kepen, – bar este 8kor haha keszult – jol latszodik amint megprobaltunk minden reteg ruhat magunkra rantani, amit csak magunkkal vittunk. Kabatot nem vittem, mert ugy voltam vele aprilisban az mar megsem jarja, de egy-egy nagyobb szellokesnel lehet jol esett volna. Bar azt mondom, az atlaghoz kepest, vegig legalabb egy reteggel alabb oltoztem, mert olyba tunik a mediterran forro vermersekletet mar atvettem, ami melegitett renduletlenul :)) Nagyon sok kep keszult, bar csak 3 teljes napot maradtunk, es senkinek nem szoltunk rola, mert tenyleg csak a halaszthatatlan ugyintezes miatt szaladtunk haza olyan hirtelen, de osszessegeben sokat lattunk, fotoztunk, turistaskodtunk es elveztuk az utat. Az egyetlen, ami nyomasztott, hogy mar fel 8-8kor olyan sotet volt, mint itt csak fel 10 kor lesz. Ki erti, hogy miert jo a kora reggeli vilagos es a kora esti vilagossag, bar persze, van ennel rosszabb is… Spo es Mo pont az idozona ket legszele. Igy itt Spo-ban megy le legkesobb a nap, es marad vilagos legtovabb, amit nagyon szeretunk! Portugalia es Romania is mar mas-mas idozonaba tartozik. Szerintunk Mo-nak pont jol jonne, ha mar Romaniaval egyutt egy kesobbi idozonaba esne, de nyilvan vhol meg kell huzni a hatart…. ;-/ Mindenesetre nyaron majd megyunk ujra, es akkor hosszabban, hogy akivel csak lehet, talalkozzunk!!!

4 thoughts on “Sol y cada día más calor…verano de verdad en abril!

  1. Sajnos ma reggelre ismét előkerült a kabát. :( Az időzónákkal kapcsolatosan: az utóbbi pár évben tűnt fel, hogy sokan hitszik azt, hogy már Spanyolország is egy zónával odébb található Nagy-Britanniával együtt. Nem tudom honnan jöhet ez a meggyőződés? Talán mert tényleg sokáig világos van este és ez csalóka érzetet kelt?

  2. Sticci, szerintem is jol jartunk, hogy multheten ugrottunk haza, mert azert hideg nem volt, max este kicsit. Ha sut a nap es nem esik, akkor tolem mar a szel is fujhat – bar orultem, amikor leszalltunk Madridban es mar nem csengett fulem :D Az meg kulon welcome ajandek volt, hogy elso nap az itteni meleg hullam hatan repulhettunk haza es egy felnapig elvezhettuk :))
    Egyebkent tenyleg erdekes, hogy jo masfel ora kulonbseggel kel es nyugszik a nap otthon es itt. Pedig szerintem az emberek tobbsege azt preferalna, hogy ne reggel 5kor legyen vilagos, hanem este 11ig :)) Egyebkent epp most tudtuk meg, hogy Brisbane (AU), mar este 7kor tok sotet van, es egyaltalan nem allitanak orat! Ugyhogy ahhoz kepest meg otthon sem lehet panasz :)) Amikor Portugaliaban jartunk akkor tudatosult bennunk is, hogy ott is hamarabb sotetedik azzal, hogy mar mas idozonaban vannak. Hat nem tudom mi alapjan huzzak meg a vonalat, de szerintem egy-ket orszagnak jol jonne, ha valtoztatnanak, de ez fogalmam sincs min mulik.

  3. ezek szerint sikerült készítenem egy postolható fotót:)igazán büszke vagyok magamra!:D
    azóta a csütörtök óta se volt melegünk…brrrrrrrrrrr, kár, hogy nem repültök újra;))
    annyira hálás vagyok az Égieknek, csodálatois időt rendeltek a csütörtöki csajos délutánunkhoz.
    puszi

Leave a Reply

