En el parque del Cerro de Tio Pio

Ebbol a csodalatos parkbol megint olyan fantasztikus kilatas tarul a varosra es a Sierrakra, hogy amikor felertunk az egyik domb tetejere ugy ereztem ez az, amit egy turista sosem fedez fel a par napos itt tartozkodasa alatt, mert ahhoz, hogy ilyen melysegekben megismerhessen es felfedezhessen egy adott varost az ember, ahhoz itt kell elni, mert ezek legtobbje nincsen benne egy utikonyvben sem. Annyi, de annyi latnivalo es szebbnel-szebb helyszine van ennek a hatalmas varosnak is (mint altalaban minden nagyvarosnak), hogy ugy, hogy az ember tenyleg evek ota renduletlenul jarja a kulonbozo helyeit, mindig ujabb es ujabb ‘kincsekre’ bukkan. En amugy is egy orok turista vagyok, ha hosszabb ideje is elek egy helyen, allandoan mozgat a kivancsisag, hogy ujabb oldalarol ismerhessek meg egy varost, orszagot, annak szokasait es embereit. Ugyanakkor kepes vagyok 1000x is vegig menni ugyanazokon a helyeken, hogy bemutassam a hozzank latogatoknak, anelkul, hogy unnam! De lehet is a szepet megunni? Egyik ‘kutatasom’ alkalmaval bukkantam erre a parkra, ahova legszivesebben mindenkit megint elinvitalnek, mert olyan hangulata van a sok egymas mellett sorakozo gombolyu zold domboknak, az azokon konyvvel az olukben uldolgeloknek, v a sok romantikazos parnak, nem beszelve a fentrol  elenk tarult kilatasnak…teljesen beszippantott bennunket :)  Orakat toltottunk mi is a parkban a nyari melegben, pedig mar delutan 5 ora is elmult, s egeszen 8ig maradtunk. S a szepet az ember alapvetoen szeretne megosztani masokkal is, s ha mashogy nincs ra lehetoseg, akkor megprobalja fotokkal visszaadni, bar ezesetben is lehetetlen – ahhoz itt kell lenni es latni kell! A sok kis gombolyu dombnak koszonhetoen a koznyelvi (coloquial) neve a parknak: Las tetas de Madrid :-)) Aki nem erti, de kivancsi, nezzen utana mit jelent ;-))) Talaloan vicces :D Sok kep talalhato meg a feltett albumban!

4 thoughts on “En el parque del Cerro de Tio Pio

  1. igen, ez így van, a szépet nem lehet megunni :D és annyira más alaphangulata van az embernek egy olyan városban, ahol szeret lakni, mint egy olyanban, amit csak úgy elvisel…egy olyan helyen ahol az ember nem szeret lenni, sokkal passzívabban él, meg viselkedik akaratlanul is. én is örök turista vagyok egyébként :) szeretek felfedezni :) és amíg rossz volt az idő, addig azt hiszem ezt gasztrotúrázásban éltem ki XD
    nem gondoltál még rá, hogy turizmussal kapcsolatos munkakörben dolgozz? én mostanában gondolkozom ezen, bár kicsit aggaszt, hogy lehet, hogy azok a munkák csak kívülről tűnnek olyan vonzónak…

  2. Tudod hol gasztroturaztunk nagyon jokat telente? Koreaban! Szuper volt :) Meg minden hetvegen brancholni jartunk, ohhhh de jo is volt…
    Bar nekem van egy olyan tulajdonsagom, hogy eddig akarhol eltunk is megszerettem es rengeteg pozitiv vonasat fedeztem fel minden egyes helynek. Meg az orokke kodos-esos Londonnak is – bar mas volt 19 evesen nyelvtanulas miatt kimenni – akkor meg nem voltam szerintem ennyire ‘klima fuggo’, es osszehasonlitasi alapom sem volt, vagy csak nem tudtam meg mi a ‘jo’ :-)) (es una broma!) a lenyeg, hogy akkor es ott imadtuk! es kesobb szerettunk Budapesten is elni; megis itt, ugy erzem, mindennel jobban szeretunk elni, mert a korulottunk levo emberek is ezt sugalljak, az elet szeretetet! :)) Ugy volt jo a sorrend, ahogy jott, mert innen mar nem mennek visszafele, ami szerintem normalis. Az ember elore nez es a jelenben el es azt kell, hogy elvezze :)) Ha majd egyszer megint felkapna a ‘vandorlas szele’, akkor biztos vagyok benne, hogy ujra jol fogjuk magunkat erezni, akarhol is legyen ez a hely!
    A turizmusbol megelni? hat ez szamomra is kerdeses, de azt hiszem nem dolgoznek benne…talan egyszer irnek rola, az utazasokrol, a ‘vandorlasrol’ a kulturalis kulonbsegek megeleserol es a beilleszkedesi folyamatokrol…stb de ez is meg odebb van, mint terv ;), egyelore mas terveim vannak, amiken dolgozok. Majd meselek arrol is, ha mar latom a fenyt az alagut vegen ;))
    Te hogy allsz a tolmacsolas gondolataval?

  3. á igen igen :) korea az ultimate gasztrotúra hely :) valószínűleg rám is tae yong-tól ragadt ez a hobbi :P lesz egy tolmácsvizsgám pár hét múlva…kiderül :) de most még a koreaira gyúrok nagyon!!

  4. Pingback: A day to remember!!! | Living here and there

Leave a Reply

