Aprilisi este a teraszon

Meg kint vagyunk a teraszon, vacsorazgatunk, elvezzuk a lassan lemeno, de meg mindig melengeto napot. Egy fekete rigo hangosan es igen ciradasan enekel pont itt felettunk. Az elmult heten a tavasz nalunk atvaltott nyarias melegge. 25-26 fokkal, ami itt tobbnyire 30-nak erzodik. 20foknal mar boven rovidben vagyunk! Most keszult a mellekelt screen-shot, es en meg mindig egyszal trikoban uldogelek kint, igy fel kilenc utan teljesen vilagosban. Ennyivel masabb itt a hoerzet es fenyerzet. Valami isteni! :) A terasz adta lehetosegeket pedig naponta aldjuk :))

Update: ma este Dani velem aludt el vegul, mikozben fogtuk egymas kezet. Ez mar az uj ERA kezdete :))

13 thoughts on “Aprilisi este a teraszon

  1. Tenyleg az! Hihetetlen, hogy ennyire meleg van nalunk. Egesz nap rovidnadragos-naptejes-napozasutani kremes-este teraszokon-tapasozos meleg! Meg a naplementet kovetoen is rovidujjuban lehet kint ulni a teraszon! Imadom!

  2. Tök jó idő van felétek (is), bár én még 20 fokban képes vagyok fázni :) Mondjuk én is a kertben/teraszon “élek” amikor lehet, de most még a rövid nadrág nem került elő. Azon azért meglepődtem, hogy jópáran már fürdenek a tengerben. Szépek a képeid (mint mindig :) ), köszi a múzeumos tippet!
    A szoptatáshoz pedig gratulálok! Én 23 hónapig bírtam, de akkor már én könyörögtem a lányoknak, hogy hagyjuk abba. :) Mindenkinél eljön ez valamikor, egy ideig kicsit olyan rossz érzés, de aztán szép emlék és a gyerekeknek is rengeteget adtunk vele.

    • Ditke – ez fantasztikus, en sosem hallottam meg,hogy vkinek ikrei vannak es fel evnel tovabb szoptatta volna oket! Csodalom, hogy ket gyereket 23 honapon at kepes voltal! Elismeresem! Addig nem dolgoztal, vagy kozben mar akkor is dolgoztal? En is igy voltam vhogy vele, hogy a vegefele amennyire csodalatos pillanatok voltak ezek, ugy valtak egyre farasztobba is idonkent. Igy volt szep es jo, es orulok neki, hogy nem hagytam magam befolyasolni masok altal, hanem bekesen, a magunk utjat jartuk/jarjuk :-) Egyik nagy pozitivuma a kulfoldon elesnek szerintem ;)) Bar itt egyetlen dokinak sem mondtam, hogy szoptatok (kivetel a homeopatiasnak, aki megertett ;), de az ovodaban sem, mert dobtak volna egy hatast :D par honap utan itt nem szokas ugye, sot nyomjak a tapszert…ritka eset, amikor egy spanyol evekig szoptat. Eddig egy esetrol hallottam.
      Idonkent Madridban tenyleg beragad a hoseg es melegebb van, mint barhol mashol. Nem ritka, hogy 20 fok alatt mar rovidben lehetunk, mert annyival tobbnek erzodik itt. De imadom a meleget telen-nyaron :)) Az ocsem egyebkent, amikor decemberben lent voltunk, Alicantenal beszaladt a vizbe :)) de nem sokan voltak rajta kivul, csak az ‘ironman’ tipusu emberkek ;) Viszont marciusban rendszeresen lattunk tengerben furdo angolokat a Costa Blancan mi is :)) A lenyeg, hogy az egy hetes nyaralasuk alatt le(egjenek)barnuljanak, es kiszorakozzak magukat reggelig…ha mar otthon nem tehetik meg a korai zarora miatt… Benidorm pont ezert nem jott be nekunk…
      Btw, megkapod a kommenteimet a blogodon, amiket idonkent korabbi posztjaidhoz irok?

  3. Igen, megkapom e-mailben, csak nem érek rá mindig azonnal válaszolni… bocs :(
    A szoptatásnál nálam is furcsán néztek, bár ikreket annyiban gáz szoptatni hogy ahogy kicsit már nagyobbak verekszenek közben és ha már foguk is van az bizony elég kínos. Persze mikor elhelyezkedtek utána már nyugis, de az első 2 perc… Én akkor döntöttem úgy, hogy befejezem, amikor a szoptatás átment megnyugtatásba (cumit nem adtam nekik), és mondjuk a játszótéren ha elesett vagy összevesztek akkor mindkettő ciciért kiáltott. Márpedig egyszerre két ciciből diszkréten szoptatni, hmmm…:) Bár a játszótéri apukák biztos élvezték volna :)
    Ja, nem dolgoztam, nem vagyok az a karrierista típus (és most finoman fogalmaztam, ha így folytatom nyugdíjas koromra lesz szakvizsgám:-( ), 3.5 éves korukig otthon voltam velük (ezzel felvállalva, hogy közben munkanélküli lettem, mert mint kiderült gyes alatt nem lehet elküldeni, kivéve ha…

    • Ditke, ez termeszetes, csak azert kerdeztem, hogy megkapod-e emailben, v nem latod, ha korabbi posztokhoz ir az ember. Akkor merek irni maskor is :)
      Ez a ‘kovetelozes a ciciert’ de ismeros :D Mindig aldottam, hogy nem otthon elunk es senki nem erti, mert eleg gyakori felkialtas volt az utcan nalunk is :D Biztos azert birtuk ilyen sokaig, es ezert sem volt soha szuksege ‘potszerekre’ mint cumi v az ujja – ott voltam neki mindig en :D Otthon mar lehet zavart volna es hamarabb elkezdtuk volna lekorlatozni csak az alvas idore ;) Milyen egyszeruen tunik meg ez is egy gyerekkel, igy a te szemszogedbol nezve ;) Valoban minden csak nezopont kerdese ;)
      Azt leirtad a blogodban, hogy ti hogy kerultetek ki, hogyan ment a kereses es a hely kivalasztasa? Volt-e mas orszag is esetleg, ami szobajott?

      • Igen, én mindig azt mondogattam, “ha csak egy lenne” :)
        aztán mindig a hármas ikresekre gondoltam és örültem, hogy nekem milyen jó, hogy csak annyi gyerekem van mint kezem :)
        A kikeveredésünket nem írtam le a blogban, mert eleinte a blog abszolút azzal a céllal jött létre, hogy update-eljük a családot, barátokat, ők meg ugyebár tudták. Azóta persze rájöttem, hogy pont azok közül nem olvassák sokan akiknek szántam, de mindegy.
        Hosszú sztori, de ha megadsz egy e-mail elérhetőséget, szívesen leírom. Vagy majd lesz belőle egy post, úgyis vasárnap ünnepeljük a kinti létünk 2. évfordulóját :)

  4. Jó Nektek! Nálunk is meleg van már, lassan 1 hete nem fűtünk:-)))
    Sajnos az ég kékje szombat reggel szürke sárgára változott, ma kezdett tisztulni. Ugyanis Afrikából jön át egyenesen a szaharai homok , útközben magával hozza a jó kis tengeri ködöt. Amitől a teraszunk , kinti bútoraink tiszta sárga porral vonódtak be.
    Mindenesetre a tavasz illatát nem tudta elrontani:-DDD

    • Most tertunk vissza, igy csak most valaszolok! Kicsit kifujta az otthoni szel a fejunket, de most annal jobb ujra itt(hon) Madridban :)) Tavaly elott nyaron volt ket nap Madridban, amikor vmi Afrikabol erkezo sargas homokos iszonyat forro szel erkezett, amitol ugy erezte az ember, mintha egy port fuvo hajszarito elott allna…de a ket es fel ev alatt ezt eddig csak egyszer tapasztaltuk! Bar meg ez is joval enyhebb volt, mint a Gobi sivatagbol erkezo sarga homok, amitol Seoulban neha semmit nem lehetett latni, plane lelegezni!
      De komoly hogy nalatok meg masfel hete futottetek? ez hogy lehet???
      Itt most mar vagy harom hete kitartoan meleg es jo ido van, allandoan nyitva tartott ablakokkal, ajtokkal! Kellemes tavaszi napokat arra is :))

  5. Ditke, engem nagyon erdekelne a sztori, mint minden a temaban :)) Ismeros a dolog, hogy legtobbszor nem is a csalad olvassa, vagy baratok, akiknek indult, hanem ismeretlen ismerosok :)) Azert egy paran tudom, hogy a csaladbol es baratok kozul is olvassak, de korabban meglepo felismeres volt.

Leave a Reply

