Spring continues in Madrid

5 thoughts on “Spring continues in Madrid

  1. Ildiko, igen nekem is az az egyik, a masik meg alulrol a masodik. szerintem annyira szep ahogy a szurke fal mellett ott sorakoznak vegig az utcaban a rozsaszin vadcseresznyefak! es az emberek miatt meg olyan lenduletet is kapott a kep :))

    Orsi, most neztem, hetvegere szerintem nalatok is mar tavasz lesz!!! Viragzik a hoviragon kivul mar mas is esetleg?

  2. Már most süt a napocska, 8 fok van. Hogy virágzik-e?? Igen! A primula, a krókusz, a jácint és ezek mind egytől-egyig a Praktikerben virágoznak! :) :D :D :D láttam ma a saját szememmel! :)

Leave a Reply

