Skyline and mountains

OK, szoval ez a kornyek es a kilatas. Ez Madrid eszaki resze, ahol elunk. A kornyek azon resze, amit eddig nem fedeztunk fel, pedig itt lakunk tole 5 percre! Rutinbol mindig az ismert helyek fele vesszuk az iranyt, de ezen a hetvegen, hogy biciklire pattantunk, ellenkezo iranyba indultunk el. Igaz a mondas, miszerint az ember neha az orraig sem lat! Amikor ma reggel  visszamentunk es vegig setaltam az egesz dombot, a domb legtetejen elemtarulo  2500meteres havas hegycsucsok latvanya, a varos latkepe,  vmint a kornyezo parkok, eszembejuttatak velem azt az erzest, amikor eloszor mentem fel Seoulban, a haz tetoteraszara es eloszor pillantottam meg a korulolelo hegyeket. Leirhatatlanul jo erzes volt! Ez az mi madridi ‘tetoteraszunk’ :)) Azt hiszem kezdem egyre jobban megszeretni a kornyeket es mar egyaltalan nem vagyom a belvarosba, ha hegyeket lathatok innen :)) Itt keszultek az alabbi poszt naplementes kepei is, es gyanitom, hogy fognak is meg ;-) Mara megbekultem a kornyekkel, meg ha nem is erzem ‘valodi madridi barrionak’, hiszen meroben elut a belvaros hangulatatol, de valojaban 15-20perc alatt bent vagyunk a ‘centroban’ autoval (nem dugoban!), a hegyekhez is kozelebb vagyunk, kevesebb, mint haromnegyed ora; es itt van ter, szeles avenidak, sok zold, igaz meg fiatalok a fak, keves arnyekot adnak, de hozzank egybol a hegyi levego er ide es sosincs a kornyeken dugo :-) Kozel az autopalya, ami a belvaros fele visz es minden mas iranyba; ugyanakkor megsem jon at a zaj, a szmog, koszonhetoen, hogy vegig magas dombok keritik azt el tolunk. Masok is megjegyeztek mar, de a mi tapasztalataink is azt mondatjak, hogy nagyon jol szervezett a varos kozlekedese; nem csak spanyol mertekkel ;-) Okosan, tudatosan van kiepitve, megszervezve, konnyen jut el az ember A-B pontba! S meg mennyi ujabb latnivalo var rank/ratok :-) Hetek ota elkezdtuk felfedezni a ‘magaslatibb’ helyeket is, amikrol lassan el kezdek majd beszamolni :-) Addig is elvezzetek ti is a magaslati hegyi levegot a tavasz illataval fuszerezve a kepek segitsegevel :-)

3 thoughts on “Skyline and mountains

  1. Pazar ez a kilátás a hegyekre!!!! :) Ó, és a kék ég, napsütés, zöldellő dombok, nagyon jó a látvánnyal feltöltődni, még így a hálón keresztül is. :)

  2. Kriszti, orulok, ha neked is atjott a kilatas pazarsaga, mert en meg most sem tudom elhinni, hogy ket es fel eve itt elunk, es mi ezekrol mit sem tudtunk ezidaig! Teljesen elhultem, amikor felertunk a tetejere es szetneztunk. Hihetetlen szep a varos latkepe es a havas hegycsucsok is! Uj oldalat mutatta meg nekunk is Madrid, mar megint ;)
    A hegyek egyebkent engem legalabb annyira elvarazsolnak, mint a tenger, talan mert az Alfoldon nottem fel…

  3. :D én is pont így vagyok a hegyek látványával, pont ezen okból :) én még itt pest környékén is ámuldoztam az első pár hónapban :D

Leave a Reply

