Santorisa – nev dolog

Korabban mar emlitettem, hogy szolitanak bennunket a spanyolok (Bera y Caroly). Azota voltam mar Pera is, ami kortet jelent :D, es most  a legujabb, miszerint a kovetkezo nevre kaptam ma levelet (annak ellenere, hogy olvashatoan kitoltottem a papiron a becses nevem, legalabbis azt hittem olvashato volt a szamukra is;) : Vera Santorisa – ez lennek en, a cimzett :)) Aki tudja a vezeteknevem, az tudja, mibol lett, aki nem, nem is fontos, de nem Santorisa az biztos :)) Ha kulon szedjuk: Santo=szent, Risa-nevetes, akkor akar meg koszonetet is mondhatnek egy ilyen ‘sokat mondo’ nevert, aminek elkereszteltek :)) Tetszik, de meg gondolkozom rajta, mert az eredetihez jobban ragaszkodom ;)))

4 thoughts on “Santorisa – nev dolog

  1. Tenyleg, ki tudja lehet meg jol jon egy muvesznev: Bero Santorisa :D Majd egyszer ha felismeritek, akkor tudjatok ki all a nev mogott ;)) Egyebkent a becsuletes nevem Vera, nem Veronika, de inkabb az angoloknal van Vera, latinoknal se Verat, se Veronicat nem ismerek, de lehet ettol meg letezik, csak en nem tudok rola.

  2. Portugáloknál van Verónica pl.
    A spanyoloknál ha név nem is, de egy stílusa a bikaviadalnak. (szerintem egyébként kell, hogy névként is használják, max ritka).

    Gratulálok a bloghoz! Visszatérek néma-olvasó üzemmódba :)

  3. Csilla – tenyleg, a portugaloknal tudhattam volna ‘Paulo Coelho: Veronika Decide Morrer’ konyve utan;) Abban biztos vagyok, hogy a Veronica nev a spanyoloknak sem tunhet ismeretlenul, de igy, hogy Vera, nem ertik es felrehalljak. Mindegy, engem nem bant, inkabb szorakoztat, hogy idonkent mi sul ki belole ;)
    Btw, te Portugaliaban elsz, vagy portugalul tanulsz v vmi egeszen mas?

Leave a Reply

