Kozel ezren!

Igy este 10 ora tajban gondoltam ranezek a blogra, s dobbentem vettem eszre, hogy a mai szamlalo epp a 900. olvasot hagyta el! Mire megneztem, hogy mi az, ami generalta az idelatogatokat, latom, hogy a travelline.hu mellett, a startlap.hu is felkapta a Madrid HDRes kepeket, amiket meg par hettel ezelott posztoltam. Ha ebbol a tobbszaz emberbol, csak 1 embert sikerult megerositeni abban a hiteben, hogy erdemes Madridba ellatogatni, mar megerte, nem? ;) Bar ez nem fog sajnos kiderulni. Anno Koreaban sokkal tobb visszajelzes erkezett a blogra, miszerint  az altalam bemutattak alapjan kivancsiva tettem az olvasok kozul tobbeket is, akik ugy ereztek szivesen megneznek maguk is az orszagot szemelyesen :) Persze egyertelmu, 4-5 evvel ezelott Koreat joval kevesebben es kevesbe ismertek (ugy erzem ma mar sokkal tobben es joval tobbet tudnak rola), mint Spo-t, amit talan nagyon nem is kell bemutatni senkinek. Spanyolorszag nem tartozik a kuriozumok koze, ellenben sokan szivesen jonnek ide nyaralni, kikapcsolodni, felpezsdulni.

Az eddigi letobb olvaso tavaly juniusban erkezett az oldalra, ‘Tengerparti elmenyek olcson‘ cim alatt a travelline.hu-n keresztul. Akkor tobb, mint 500an latogattak ide.

Update: A nap vegen vegul 982en kattintottak a kepekre. Koszonom az erdeklodest mindenkinek!!!

2 thoughts on “Kozel ezren!

  1. Eszter, ezek csak azokon a napokon jellemzo, hogy ennyire megugrik az olvasok szama, amikor vmelyik magyar oldal beajanl ;) Egyebkent napi 100-200 kozott szoktak az oldalra ranezni hetkoznap, nem tobben, de ez tenyleg kiugro volt, igy gondoltam megemlitem, mert ledobbentett engem is :)
    Veletek mizu, irj majd egy update-t, ha lesz idod! puszi

Leave a Reply

