Puerto Rico obol nem = a karib-tengeri Puerto Rico szigetevel

Most szereztem tudomast arrol, hogy a Karib-tenger egyik gyonyoru szigeten, Puerto Ricon toltottuk a karacsonyt ;-)) Amikor a Travelline.hu felkap egy-egy posztot, akkor szembeszokoen megugrik a blogra latogatok szama tobb szaz olvasoval, amire tegnap este lettem ujra figyelmes, csak azt sajnalom, hogy nem helyesen lett a poszt ‘beharangozva’. Orulok, hogy voltak, akiket megfogtak a karacsonyi kepek, amiket Gran Canarian keszitettem, de ez megiscsak a Canari-szigetek, nem pedig Puerto Rico szigete. Ha kicsit lejjebb gorgetett volna az illeto, akkor latta volna, hogy nem szigetrol volt szo,  csupan a Puerto Rico nevezetu obolrol ;-) Szerettem volna helyesbiteni a dolgot, ha mar eszrevettem, mert nem all szandekomban senkit felrevezetni, megha onhibamon kivul allo dologbol adodik is Alapvetoen megtisztelo szamomra, ha erdemesnek tart a travelline.hu egy-egy utazos posztom kiemelesere, meginkabb ha pontosan fogalmaznak :-)

Tovabbi kellemes unnepeket minden errelatogatonak!

Leave a Reply

