Pezsgo gyumolccsel :-)

Kozelednek az unnepek, s erre az otletre a multhetvegen lettem figyelmes egy tengerparti ettermi egysegben, amibe azonnal beleszerettem,  es tudtam egybol, hogy ki fogjuk probalni, amint lehet, mar csak a latvany kedveert is :-) Vartam a pentek estet, hogy megvegyek mindent hozza es osszeallitsuk ezt az igen kellemes viziot, affele ‘bemelegites’ gyanant Szilveszter elott ;-)

Gyumolcs pezsgoben

Amit eddig kiprobaltunk: a pezsgobe malna szemeket es afonyat dobtunk, a masik esetben pedig kockara vagott narancs darabokat es afonyat. Variacokat lattunk meg tovabba, malna szemekkel es lime kockakkal, de volt olyan is, amibe csak cseresznyet tettek, de azt szinten dugig:) S mindezek kepei a reggeli alatti papir tanyeralateten voltak feltuntetve :) Meg, amit szeretnek majd kiprobalni, az ananasz+malna kombo, szerintem jol fog kinezni az is.  Ma este mar biztos nem probalunk ki tobbet, de holnap is van este ;-) Alapvetoen egyebkent nem vagyunk pezsgosek, maximum szilveszterkor es eskuvokon iszunk meg egy poharral, de ez a rengeteg gyumolcs benne annyira kivanatossa teszi, nem? Lehet csak en nem lattam meg ezt a design otletet elotte, de hatha masnak is uj es fel akarja dobni a  Szilveszteri pezsgok latvanyat – ezert osztom meg itt is :)

Egeszsegetekre! Salud! Cheers! Slainte!

5 thoughts on “Pezsgo gyumolccsel :-)

  1. Lévén családunk pezsgős, sokféleképpen kipróbáltuk. :-) Szoktunk mi is éppen otthon fellelhető gyümölcsöt beletenni, illetve pár évvel ezelőtt ismerősünktől láttuk, hogy narancs-, vagy őszilét öntenek hozzá. Úgy is nagyon finom. :-) Bár egy ideje lehet kapni ízesített pezsgőt, így már nem feltétlenül vegyítjük. :-)

  2. Lehet picit felreertheto voltam, mert nem is az volt szamunkra sem a kulonleges, hogy alkoholos italba gyumolcsoket tettek, hanem hogy pezsgobe ilyen tipusu gyumolcsoket tesznek, mint malna, afonya, lime vagy cseresznye, amivel raadasul szinultig pakoljak a poharakat :) Engem ez a teljesen ‘modern es gusztusos’ design fogott meg, a kivitelezes minosege :)) A pezsgo alapu koktelok egyebkent bejonnek nekem is, de az utobbi ketevben nalunk elsosorban a hires spanyol rioja fogy ;)

  3. Én is rosszul fogalmaztam. :S Természetesen nem úgy értettem, hogy most találkoztatot gyümis pezsgővel először, csak hogy mi is szoktunk gyümölcsökkel kísérletezni. :) Tényleg nagyon gusztusosan néznek ki a képeken!!! :-)

Leave a Reply

