A-Z Traveling Game :)

Erre a jatekra veletlen akadtam ra es megtetszett az otlet ezen a borongos, hideg vasarnap delutanon, nekem meg amugy is utazhatnekom megint/meg mindig/ugy altalaban :)) Olyan ez, mint barmelyik ‘addikco’, az embernek elvonasi tunetei lesznek rovid idon belul. Mindenkinek van vmi, nekem az utazas es a vilag minel kozelebbi megismerese, megertese, amit szuleimtol, elsosorban edesapamtol orokoltem! Talan tobb is ez, ez mar letelemem is egyben… de abban is biztos vagyok, hogy vannak az olvasok kozt is, akik osztjak velem ezt az erzest, kulonben nem jarnanak vissza :))

A jatek tehat a kovetkezo: listat kell kesziteni varosokkal v regio nevekkel A-Zig, ahol mar jartatok, ugy, hogy minden orszagbol csak 1 varost/regiot lehet megnevezni, azaz egy orszag csak egyszer szerepelhet a listan! A jatek angolul volt, igy angol ABC szerint keszul a lista, ami csupan 26 betubol all, igy  ennyi konnyebbseg van a magyar ABC 44 betujevel szemben :) Akinek van kedve es persze ideje, irja be kommentbe, vagy sajat posztban es linkelje ide. Bizom a tobbi utazas-szerelmeseiben ;))

S bar annak ellenere, hogy mi peldaul 34 kulonbozo orszagban jartunk eddig (Magyaroszaggal egyutt 35), okozott nemi fejtorest egy-egy betu, s persze vannak betuk, amire rogton 10 varos/regionev is eszebejut az embernek. Igy a vegen egy ‘apro’ csalas van benne, mivel van egy varos az Iberia felszigetrol, Spanyolorszagbol es van egy varos Lanzarote, Kanari-szigetekrol, ami vegulis Afrika partjainal fekszik ;) igy ezt en most elneztem magamnak a teljesseg kedveert, mert nem jutott mas varosnev eszembe, ami X v Y-nal kezdodne ;) Pontosabban Y-nal meg csak csak, de akkor meg egy masik ‘I’ betuset kellett volna talalnom… Vigyazat 1 ora jatek konnyen elmegy vele, de jo szorakozas ;)) Ime az en listam:

A – AArhus, Denmark
B – Bintan, Indonesia
C – Como, Italy
D – Dublin, Ireland
E – Eastham, MA, USA
F – Fukuoka, Japan
G – Goteborg, Sweden
H – Helsinki, Finland
I – Incheon, Korea
J – Johor Bahru, Malaysia
K – Kowloon, Hong Kong
L – Luxembourg city, Luxembourg
M – Monte-Carlo, Monaco
N – Nice, France
O – Oporto, Portugal
P – Pula, Croatia
Q – Quebec, Canada
R – Reutlingen, Germany
S – Singapore, Singapore
T – Torda, Romania
U – Ujszasz, Hungary
V – Varna, Bulgaria
W – Wollongong, Australia
X – Xabia, Spain
Y – Yaiza, Lanzarote, Canary-islands (v Yongin, South Korea)
Z – Zakopane, Poland

9 thoughts on “A-Z Traveling Game :)

  1. Pingback: A-Z Traveling game | Living my dreams

  2. Szia Vera!
    Tetszik ez a játék. :-) Milyen sok helyen jártatok már. :-)
    Rám mindig számíthatsz, ha utazásról van szó. :-) Nekem is lételemem az utazás, nem tudok, és nem is akarok nélküle élni. Egyszerűen mindig elkezd vonzani valami addig ismeretlen ország, és akkor nincs mese, kutakodni, menni kell. :-)
    Az én listámat megtalálod a blogomon. :-) Majd januárban aktualizálom egzotikusabb országokkal is. ;-)

  3. gyilkos ez a játék, tényleg itt ültem, mire a végéig nem értem:)))
    sajna X-Y kimaradtak, meg pár ország is (pl pont Spanyolo. , vagy Norvégia). És egy picit én is csaltam: beírtam Edinburgh-ot, mint Skócia és lett egy Watford is Angliában:) a skótok biztos egyet értenének velem..

    A – Arica, Chile
    B – Berlin, Germany
    C – Chiang Mai, Thailand
    D – Dharamshala, India
    E – Edinburgh, Scotland
    F – Fogo, Cape Verde
    G – Galway, Ireland
    H – Huanchaco, Peru
    I – Istanbul, Turkey
    J – Joensuu, Finland
    K – Kotor, Montenegro
    L – Lisboa, Portugal
    M – Moscow, Russia
    N – Nagasaki, Japan
    O – Ourzazate, Morocco
    P – Prague, Czech Republic
    Q – Queens, New York, USA
    R – Riga, Latvia
    S – Siem Reap, Cambodia
    T – Taormina, Italy
    U – Uyuni, Bolivia
    V – Vienna, Austria
    W – Watford, England
    X –
    Y –
    Z – Zagreb, Croatia

  4. Koszi lanyok, orulok, hogy tetszett a jatek es csatlakoztatok :)) Az elso 10 percben azt hittem, milyen gyorsan meg van ez, mert ment az elejen mint a karikacsapas, aztan az utolso 4-5 betunel mar azon gondolkoztam, hogy most voltunk Uppsalaban v Innsbruckban, vagy csak kepzelodom…annyira sok helyen voltunk Europan belul gyerekkorunktol kezdve, hogy a nagyjara mar nem is emlekszem nevszerint…apat kellett megkerdeznem, hogy konfirmalja, nem irok hulyesegeket :)) Na meg o tudna szepen laza kitolteni ezt a jatekot…
    Laura, a szep szines A-Zhez konnyen hozzacsapod majd jovo tavasszal azt az X es Y varosokat is :)) akkor kiegeszitjuk :)) Remelem irsz majd! pusz

  5. jaja, ismerem, anno kitoltottem, meg egy masikat is, ahol egy csomo varost kellett bejelolni, sosem ertem a vegere…viszont eltunt az application-jeim kozul, amit most vettem eszre. Egyebkent csaloka ez a terkep, mert pl. hiaba voltam pl. 35 orszagban, az USAt, Canadat es Ausztraliat is lebontja allamokra, igy teruletnyire nem tunik ugy, hogy sok szazalekat jartam volna be, mert az orszagok, amikben jartam tobbnyire nem nagy meretu orszagok, az elobb emlitett harom orszagon kivul, amiket meg nem vesz egynek, igy szazalekra kicsi az eredmeny ;-o Ellenben, ha voltal Oroszorszagban v Indiaban a fel-terkep be van teritve :-) Varom a leveled :-) puszi

  6. én sajnos nem tudnék játszani ezzel a játékkal…elég későn kaptam rá az utazás ízére, a koreázásnak köszönhetően. a szüleim nem nagyon szeretnek messzire menni, meg nem is volt olyan az anyagi helyzetünk… de mostmár az egyik nagy vágyam, hogy kitöltsem ezt a 26 betűs listát :D egyébként kár, hogy nincs mindegyik városhoz egy-egy képes blogbejegyzés :P szívesen olvasnék a korea előtti utazásaitokról is :)

  7. Anno, jo egy evvel ezelott, el kezdtem irni a 2001es USA beszamolot, amikor egy nyarat toltottunk es dolgoztunk kint Cape Cod felszigeten es eletreszolo elmenyekben volt reszunk…par bejegyzes szuletett, de sosem posztoltam oket…talan egyszer, ha befejezem :-) Abban a kanadai atruccanasunk is benne lenne akkor :)
    Utazni egyebkent sokfelekeppen lehet. Olcson, ismerosoknel megszallva, Europan belul autopalya menti olcso szallashelyeken, ablak nelkuli koszos lukban Hong Kong felhokarcoloinak arnyekaban, dohanyfustos olcso japan szallason, cegtol nyert foldonalvos koreai golf-resorton, Niagara vizeses melletti 5 csillagos szallodaban 20dollar/fo aron :)) tudnek meselni :)

Leave a Reply

