Utkozben a hegyekben, felhok kozott, eloterben napfennyel

10 thoughts on “Utkozben a hegyekben, felhok kozott, eloterben napfennyel

  1. Mindhárom, de főleg a középső gyönyörű! De jó szem is kell hozzá, hogy észrevegye! Micsoda színek!

    Fotózzatok, ha van időm, jövök gyönyörködni!

    Zugolvasótok

  2. mindjárt tél lesz, az jó lesz. találkozni. a jelentés szerintem mindenki saját, öncélú kaméleonja, és ez a spanyolországi tájkép is, határsért, valahol az agyban, beépül egy életszituációs kontextusba – semmi köze úthoz, fához, borús felhőkhöz. persze kicsi vagyok én ehhez. mint a halászó embered a naplementével, imbolygó ladikban. akár csak télen, nézed, és csupa fehér másodperc telik.

  3. Tudod mit: te irj egy verset es fotozok neked hozza kepet, amit a vers alapjan (mar ha megertem ;) vagy forditva, En adok fototemat, es te irsz rola verset :)) igy alkotunk egyutt :))
    puszi, mar varunk nagyon mi is!

  4. Verácskám, megnéztem a képtáradat: micsoda sziporkás-szines kővilágban voltatok? Döbbenetes az egész táj, olyan, mintha egy másik bolygón készültek volna a képek, izgalmas, furcsa kőházak egymásra rakva-következve, és sehol egy élőlény! Mintha egy váratlan katasztrófa pusztította volna ki az élőket az épületek közül és a tájból..Megnyugtató volt, amikor végre megláttam egy bicajt és pár széket, asztalt – akkor csak élnek itt emberek, csak elbújtak valahova…Hát, izgi táj, de attól is elhűltem, amikor a képtárad 52-53. fotóját néztem!! Az is egy izgalmas, fantasztikus világ a különleges hegyek között kanyargó út-kígyókkal. Azt írod, Madridhoz közeli kirándulások ezek, – akkor lehet, h. én is eljuthatok oda egy kicsit álmélkodni, meg borzongani??

  5. Mama, az a nagy igazsag, hogy mi mindig korabban ebredunk a spanyoloknal, igy mire mi mar keszulodunk haza, akkor kezdenek kibotorkalni az emberek az utcara :) Raadasul az pont az elso hideg nap volt, ami szerintem varatlanul benttartotta az embereket. Mitobb, ez a falu pont olyan, mint a francia kis Eze falu, ha emlekszel ra. Van egy lenti resze, ahol foleg elnek az emberek, mig a fenti inkabb ‘rezervalt’ terulet, ahol fokent csak kicsi csaladi (de annal dragabb) szallodak, ettermek vannak, ami a turistakat latja el. Amikor jottunk el, addigra lett tele a parkolo es erkezett meg a madridi nep ebedelni – mert hogy mindenhova ebed idoben mennek, hogy tudjanak orakig eszegetni, beszelgetni :)) Egyaltalan nem hatborzongato a taj, csak az ido teszi azza. Szepseges nagyon! Majd tavasszal megmutatjuk neked is!

  6. Jól van, édes kis Verám, röpülök Veletek ebbe az izgi tájba majd tavasszal! Biztosan félreérthető volt a szövegem, nem “hátborzongatónak” éreztem, – hiszen olyan szépséges színes kövekkel volt “kirakva” az egész vidék, hogy abban csak álmélkodni lehetett, – de mégis nagyon mellbevágó volt nekem az ottani spanyol nyüzsgéshez képest a kihaltság. De most már értem!! Szóval az éjszakába nyúló este után a késői, lustulós fölkelés az oka. Kösz, h. fölvilágoltad az agyamat! Puszi az egész aranyos, szép családnak: Mama

Leave a Reply

