Brownies

Sok browniest kiprobaltam mar es megtobbet kostoltam, es arra a kovetkeztetesre jutottam, hogy en nem szeretem a fojtos keseru izut, sokkal inkabb a porhanyos igazi kakaos-csokis izut, aminek a receptjet anno ismetelten a kedvenc receptes konyvemben talaltam meg, s mivel erdeklodtek egy paran, alljon itt kulon is az a ‘good-looking, easy-to-make’ brownies recept :)

Hozzavalok:

200g feldarabolt vaj; 200g min. 70%os etcsokolade, szinten feldarabolva; 2 kk instant kave (elhagyhato); 1tk vanilla kivonat; 3 tojas; 180-200g barnacukor; 115g liszt; 1kk sutopor; 10g cukrozatlan kakaopor, daralt mandula v dio a tetejere

– Bekapcsoljuk a sutot 160fokra es kivajazunk egy 20×30 lapos vekonyfalu tepsit.

-A vajat megolvasztjuk a csokival, amihez hozzaadjuk a vaniliat es 60ml vizet.

-Kezi mixszerrel felverjuk a tojasokat a cukorral, majd hozzaforgatjuk a kihult csokolades masszat. Ezutan hozzaadagoljuk a kk sutoporral elkevert lisztet es kakaoport.

-Vegul beleontjuk a masszat a tepsibe, megszorjuk daralt dioval vagy piritott mandulaval es 35-40percig sutjuk (maradhat a kozepe picit folyos allagu is, ha aki ugy szereti :) Nyaron vanilia fagyival, gyumolccsel v pl afonyalekvarral isteni :)

One thought on “Brownies

Leave a Reply

