We’re in Spain, after all…

Mielott anya jott, leleveleztem a nyelvsulival, hogy mennek megint ket hetre, heti harom nap, napi harom oraban nyelvorara. Megegyeztunk veluk, hogy mielott kezdenek felkeresem oket par nappal elotte. Egyik szerdan este aztan bementem, elmondtam nekik, hogy az elso heten hetfo-kedd-szerda tudnek menni, reggel 9:30-12:30ig. Felirtak, kifizettem, kertem szamlat, bar kozben az igazgato viccelodott (nekem nem volt az, de o tobbszor is probalta eroltetni), hogy akkor reggel 8kor varnak sok szeretettel. Mondtam, hogy 8kor nyitom ki a szememet leghamarabb, no-way, hogy olyan koran kezdjek. Eljottem, majd vasarnap este, miutan ugye megnyertek a spanyolok a vb-t, mar sajnaltam, hogy hetfore kertem az elso iskolai napom, mert hat igy nem tudtunk reggelig fiestazni – lelkiismeretbol es mert ritkan van lehetosegem suliba eljutni, meg mar ki is fizettem -, hazatertunk tehat hajnali 2kor, hogy esznel legyek reggel es haszna legyen annak, hogy ott ulok es tanulok. Hetfon reggel tehat majdnem frissen, de pontban 9:30kor jelentkeztem a suliban, hogy itt vagyok az oramra. Erre a recepcios holgy kozli velem, hogy az eg vilagon senki nincsen meg bent. Kerdem, hogy a tegnap esti gyozelem miatt – mert azt teljesen megertem vegulis ;) Nem, azt mondja azert, mert engem kedden este 6:30-8ig varnak?????#$%@$&??? Es mondom az hogyan lehetseges???? Olyan szinten semmi nem egyezett az elore megbeszeltekkel, hogy az hihetetlen. Az egesz egy vicc volt, es mivel jo kedvemben voltam, bennem volt meg az aznapi unneples altali lelkesedes is, igy annyira nem bantam, es kertem, hogy akkor tegyek at a hetfomet akkor csutortokre. A vegen csak elnezest kert a kellemetlensegert, es sajnalta amiert odametroztam teljesen hiaba, amire en mar nem tudtam csak annyit mondani, hogy ”no worries, we’re in Spain after all…”- de nem igy van? Itt ez a hozzaallas szuksegeltetik es akkor nem idegesiti fel az ember feleslegesen ;-) Persze azert mindig nem lehet tartani, de pl. vb gyozelem utan kit erdekel egy ilyen eset ??? :DDDD

Leave a Reply

