20 honap alatt

Ma azt szamoltuk anyaval, hogy mar otodik alkalommal van itt, es olyan mintha hazajonne :) Minden ismeros es otthonos :)) Erre osszeszamoltam hirtelen, hogy a 20 honap alatt osszesen 23 vendegsereg fordult meg nalunk. Emellett tobb, mint 10 utazassal a hatunk mogott telt el ez a tobb, mint masfel ev (a kismillio egynapos kirandulasokat nem szamitva). Hat gyorsan elszaladt ez az idoszak az biztos! S ez az, ami szeptembertol megvaltozik. Szeptembertol ujra tanulunk, es egy rutinosabb hetkoznapi idoszak veszi kezdetet ;) Minden idoszaknak megvan a maga szepsege :))

2 thoughts on “20 honap alatt

  1. én is ezt mondtam!
    3szor voltam, de most a VB döntő alatt is, mintha hazaszurkoltunk volna! Még Milán is, hihetetlen.
    Én átom a hömpölygő tömeget az Alcalá alatt:)

Leave a Reply

