Le Pain Quotidien – el mejor sitio para desayunar en Madrid!

Le Pain Quotidien Uj reggelizo hely, amit ajanlunk, foleg mivel nem csak Spanyolorszagban, de sok mar orszagban is fellelheto. Belga pekseg, reggelizo hely, brunch place, igazi reggelizos, uzsonnazos hangulattal. Minden organic es eco es legfokeppen gusztusos es izletes! Szerintem Madrid legfinomabb peksutemenyeinek es kenyereinek lelohelye; de lehet venni bio lekvarokat es kenyerre kenheto kremeket, amik mind isteniek! Az extra habos kaveikrol es forro kakaoirol nem is beszelve. Nincs kerdes hova visszuk ezentul a vendegeinket reggelizni, es hova jarunk el mi is hetvegente :) A hely 9kor nyit es hetvegen erdemes mindenkeppen nyitasra menni, mert fel 10re mar majdnem tele volt! Harom helyen is megtalalhatoak a belvarosban; nekem a C/Velazquez utcan talalhato a legszimpatikusabb a helyszint es a fenyeket tekintve, de mindenhol ugyanaz a  minoseg megtalalhato! Allando hangulatos reggelizo helyek kutatasaban, ez a mostani a legjobb ezidaig. Csak ido kell, mint mindenhez, hogy lassan egyre tobb klassz kavezot, tapas bart es ettermet fedezzunk fel a varosban. Ezeket tovabbra is meg fogom osztani, hatha vki errejar es kiprobalja oket ;-)

4 thoughts on “Le Pain Quotidien – el mejor sitio para desayunar en Madrid!

  1. Szia Rita, csak nem Madridba is ellatogattok vmikor, meg mielott elmentek ;)? Szoljatok, akkor egyutt is reggelizhetunk :)) Vagy nem jol lattam es lenne ilyen pekseg Barcelonaban is?

  2. bárcsak itt is lenne ilyesmi..olyan régóta vágyunk már jó reggelizőre. csak csupa édeset kínáló pékségek vannak, de az se valami sok. ja, a kocsitokat azért szúrtam ki, mert én is bolondja vagyok a Honda Civic-nek. de aztán mégis Golfunk lett:)

  3. Haha ;) En is mondtam Karesznak, hogy nekem eletem vegeig tokeletes lesz ez az auto, annyira szeretem. De o is! Ennel jobbra, szebbre nincs szuksegunk ;)
    Egyebkent azert orultunk mi is meg annyira ennek a peksegnek, mert vegre egy olyan, ami nem csak ‘cukorontetes’ szuperedes dolgokat kinal, amire ranezni sem tudom, hogy tudnak az itteniek. A belvarosban sok hangulatos ehhez hasonlo hely van, csak ezek mind dragabbak is, viszont nagyon klassz kinaltuk van!
    Otthon most nekem sem ugrik be, hol voltak jo reggelizo helyek. Seoulban tudnek meg ajanlni, az tele volt! ;)

Leave a Reply

