Seta a varosban

Nagyon szeretem a keso delutani fenyeket, kulonosen ha olyan meleg hangulatot adnak egy helyszinnek, mint tegnap a Retiro  Park csonakazo to mogott huzodo XII. Alonso emlekmu diszes oszlopainak es szobrainak. Tegnap egesz delutan a varosban setaltunk hosszu orakon at Vali mamaval es Danival. Az osszes jatszoteren megalltunk (ami Madridban rengeteg van), vegul a Retiroban kotottunk ki, ahol meg egy orat setalgattunk.  Itt, a XII. Alonso emlekmu elott korivesen elhelyezkedo lepcsosoron mindig sokan uldogelnek, olvasnak, tarsasaggal beszelgetnek, zenelnek, napoznak, ki mit. Egyszer en is szivesen elidoznek itt hosszabban egy konyvvel a kezemben, mar csak a hangulata miatt is.  Legkozelebb a fiatal csoportokrol is keszitek majd kepeket, de most csak kis geppel voltam, es csak csipobol sikerult fotozni, leven Dani mindig ellenkezo iranyba huzta a kezem :)

Innen egyebkent a naplementeben is erdemes gyonyorkodni, mert pont a to folott megy le, es remek ralatast kap az ember a lepcson ulve. Erdekessegkeppen megneztem mennyivel kesobb megy le itt a nap, mint Mo-on, es meglepodve lattam, hogy masfel oraval! Mig otthon most 6 korul ter nyugovora, itt fel 8kor megy le a nap, ami a hetvegetol mar fel kilenc lesz, az oraatallitas utan – vagyis elkezdodik a nyari idoszamitas es a nyari eleterzes :) Mar varom!

4 thoughts on “Seta a varosban

  1. Jó látni ezeket a napsütéses képeket, árad róluk a melegség! Szerencsére erre felé is egyre többet bújik elő a napocska. :-)
    Várom én is az óraállítást! A szervezetem már hetek óta beállt a nyári időszámításra. :-)

  2. En epp most csodalkoztam ra, hogy a kemeny tel utan mennyire becsapja az idoerzekemet a hosszabbodo nappal es az egyre gyakoribb napsutes: draga kutyink mar kunyeralta a szokott idoben a vacsijat, en meg azt hittem, hogy teved, hiszen koran van meg, olyan vilagos van :-)

  3. Mar alig varom az idoatallitast Mo-n!!! Amerikaban mar kb. ket hete at kellett allitani az orakat es teljesen megkutyulja az otthoniakkal valo kommunikaciot!

Leave a Reply

