Lazy weekend :)

Jol indult a hetvege, ugyanis eredetileg baby-shower-re mentunk volna szombaton ebedre. Epp meg az utolso ajandekokat kutattuk babaruhak formajaban, amik szerencsere annyira cukik voltak, hogy addig-addig idoztunk kozottuk, mig nem jott az SMS, miszerint megszuletett a baba – ergo a buli sztornozva, majd csak mar a babyvel egyutt :DDD Van humorerzeke a kiscsakonak mar most :)) Nelkule mar nem fiestazunk, gondolhatta magaban, csak vele egyutt :) Idore jott abszolut, egy nappal ra a kiirt idopontra, csak mivel a mamija is ennyire szuper energikus kismama volt mindvegig, gondolta meg az utolso hetvegen is osszehoz egy talalkozot naluk :-) Minden elismeresem Szilvie! Alig varjuk, hogy talalkozzunk veluk!

Igy mivel a program lefujva, ebeddel egyutt, huto ures, kivettem gyorsan a fagyasztobol egy adag fustolt lazacot es a tobbi otthon fellelheto alkatreszbol (alma, kaviar, Philadelphia kremsajt es piritott szezammag) tekertem par kulonbozo maki- es uramaki sushi tekercset, egy par adag nigirivel egyutt:) Nem volt annyi idom, hogy esztetikailag is ‘tokeletesitsem’ oket, de annyira guszta volt, hogy elfogyjon mind :) Annyit beszeltunk rola, hogy annak ellenere, hogy pentek este is azzal inditottam a vacsorat (Karesszal akkor unnepeltuk az evfordulonkat, mivel akkor akadt segitseg, Peti es Laura szemelyeben, akik vigyaztak Danira)meg mindig kivantam. Meg ma is igy vagyok vele, igy szerintem meg jonnek ujabb adagok. Nem is nagyon lehet megunni mivel a hatar a csillagos eg, hogy epp mit tesz bele az ember es gyorsan megvan, ha a hozzavalok ki vannak keszitve a kifozott (ragacsos) sushi rizzsel egyutt :)

Ezutan a konnyu ebed utan kitalaltuk, hogy megvesszuk Daninak az agyat (amit kesobb at is lehet meg alakitani, ha mar nagyobb lesz), aminek szerelese vagy felnap de igy ott volt az egesz delutan ra :) Dani az egesz folyamatnal jelen volt es szorgosan szerelt, szedte ossze a csavarokat a kis taligajaba, probalt minden mozdulatunkat (foleg Kareszet) leutanozni. Jok ezek a csaladi par oras szerelesek :) S hogy ne csak harman legyunk, a csaladot is bekapcsoltuk skype-on, akik szinten vegig nezhettek a szerelo-showt, mikozben jokat hahotaztunk :))

Azota keszen van, nem csak az agya, a szobaja is, amibol tegnap robbantani sem lehetett, csak a Retiroba – es ma is az ebredeset koveto egy orat meg ott bent jatszott, hempergozott az uj agyon  meg a reggelizni is ott reggeliztunk ;)

Majd meg az oldalara kell felszerelni egy alacsony vedoracsot, hogy ne potyogjon le, ha nagyon forgolodna :) Emiatt meg tegnap este eredetileg koztunk aludt volna a nagy agyban, de megfogta a kezem es a sajat  szobajaba vitt az uj agyra ;) Igy ott altattam el es ket perc mulva mar edesdeden szundikalt benne, en meg jol korbeparnaztam :) Annyira edes volt. Egesz biztos jot tett neki, hogy teljesen bevontuk, s igy a sajat munkajanak gyumolcset elvezheti :) Megertem. Kuckos lett a szobaja, szivesen uldogelunk mindannyian benne :)

S ezzel a valtoztatassal a nappali hatso, jatszo resze is megvaltozott kicsit. Kikerult a sofa Dani szobajabol, es most az olvaso kucko reszet kepezi, ami melle visszakerult a gyerekkonyha es a rajzolos asztal:) Sot a Valimama altal varrot sator is ujra all, vegre ujra van helye! S, hogy megtovabb menjek meg egy akasztos szekreny is kikerult Dani szobajabol, amit meg a konyhahoz tartozo felig-nyitott/de megsem tarolo helyisegbe tettunk be – ahol a mosogep is van – ezzel felforgatvan es kitakaritvan azt a helyiseget is:) Kicsit tavaszi nagytakaritas hangulata volt az egesz nagy pakolasnak. Dani regi jatekaibol is kerult elo egy-ket dolog dobozok melyerol, amire hatamas orommel vetette ra magat ;)

A hetvegen a videot is osszevagtam, amirol majdnem meg is feletkeztem. Vasarnap, mig Dani aludt delben, gyorsan osszeolloztam egy jo masfel ora alatt. Sok rovid felvetel keszult, igy nem volt egyszeru ugy valogatni, hogy maradjon minden helyszinbol egy picit. Ezuttal egy kicsit hosszabb is lett, mint szokott. Akit erdekel itt a link hozza: Lanzarote video Kivancsi lennek, hogy a videon mennyire ugyanaz jon at masoknak, mint a kepekrol.

S vegul a vasarnap delutant azzal zartam, mig Karesz elment Danival a Retiroba, hogy jo egy honapos kihagyas utan, ujra talalkoztam a spanyol tanarommal es tanultunk :) Van meg mit, ugyhogy talalkozunk ezen a heten penteken is :)

Ahhoz kepest, hogy nyugis hetvege volt, elfaradtunk es ma reggel en 8ig, Dani pedig egeszen 9ig huzta a lobort, pedig elozo este mar fel 10kor agyban volt (ami nala koran van!).

4 thoughts on “Lazy weekend :)

  1. hú, ennyi minden egy postban.
    Először is az ágy már most főnyeremény, ha Dani már első éjszaka abban akart aludni!nagyon hamar nagyfiú lett.(Ettől félek én is a legjobban…)
    A mesekanapé is csuda jó lett ott!

    2.a sushival…mintha mézes madzagot húztál volna el egy ketrecben lévő maci orra előtt. Mikor terhes voltam tudod állandóan sushit ettem volna-Pestről hordta az unokatesó, de akkor volt indokom…most ?
    megcsinálnám én, ha lenne hozzávalóm, de itt szülővárosomban….na, erről ennyit.
    marad a terhesen kedvencek közé tett blogoldalam nézegetése.

    3. reméljük ha Nálatok leszünk Ránk is nyugodt szívvel otthagyjátok DAnit!:)

    4. a video:
    Dani amilyen komolysággal tekeri a Forma1es autó kormányát! Zabálni való!
    kis Puskás;)) ahogy vezeti a labdát
    már látom a nyári focimeccseket, nem lesz bennük hiány!
    na, hát lenne még ez az, de Milán fürdetés következik.
    puszillak,

Leave a Reply

