Avokados lazacos salata

Ez a tartalmas salata recept egyik spanyol baratnomet dicseri, akitol kaptam eredetileg es amihez termeszetesen nem alltam meg, hogy ne tegyek hozza meg ezt-azt, de szerintem ezzel majd mindenki igy van ;)

– szines salata levelek

– parolt fottkukorica szemek

– puha avokado feldarabolva (az a jo avokado, amelyik lagy, szinte kenheto es finom mandula ize van!!! amelyik keseru es kemeny, az nem jo!!!)

– koktelparadicsom kettebe vagva

– reszelt repa

– palm heart v spanyolul palmito – (palmarugy?) fogalmam sincs, hogy mi a becsuletes neve magyarul, de akar el is hagyhato

– fustolt lazac

– kaviar (barmilyen, en feketet hasznaltam)

– par csepp citrom es 3 citrom karika a disziteshez

– a vegen kicsi olivaolajjal meglocsolni


2 thoughts on “Avokados lazacos salata

  1. Erdekes, hogy senki nem szereti az avokadot? En sem szerettem addig, amig nem ettem egy puha, olvados, mandulas izut :) na az volt az igazi, es azota is mindig olyat keresek, kulonben en sem teszem bele semmibe; ) Amugy tuti jo anelkul is :) Imadom ezt a salit, mert egy kis friss ciabatta/chapata-val nagyon laktato :)

Leave a Reply

