Baba ghanoush & Hummus dip

Imadok `dippeket` kesziteni es piritosra rakenni. Szinesiti az amugy hagyomanyos hideg vagottakkal es sajttal keszitett szendvicsek repertoarjat. Keszitek mindenfelet: padlizsankremet, tzatzikit, tonhalkremet, avokadokremet, egy bizonyos fajta spanyol dippet is, aminek most nem jut eszembe a neve, de majd egyszer azt is leirom. Ezuttal azonban vmi ujjal probalkoztam.

A nagy adag csicseriborso masik felebol egy jo kis `mixed-dip` keszult, felig hummusz, felig padlizsamkrem.

A mixerbe tettem egy kisutott padlizsant, 1 fokhagymat, egy marek megfozott csicseriborsot es annak egy kis levet majd osszeturmixoltam. Majd tettem hozza egy kis sot, komenyt, ket ek joghurtot es majonezt, egy csepp mustart es 3-4ek citrom levet. A vegen pirospaprikaval, ket csepp szezamolajat es petrezselymet. El lehet hagyni a joghurtot es majonezt, de nekem igy nagyon izlik! Piritott pita darabokat martogatunk bele :-)

Leave a Reply

