Sweet lattes

Gondoltam erdekessegkent leirom (mielott a feledes homalyaba kerulnenek) azokat a latte fajtakat, amit eddig mashol nem probaltam vagy lattam volna Korean kivul. Otthoni `szajizzel` semmikeppen sem mondhatoak mindennapinak, de pont ez adja erdekesseguket :)

Toasted Maroon Latte : Piritott Gesztenyes Latte

Sweet Pumpkin Latte: Sutotok Latte

Sweet Potato Latte: Edesburgonya Latte

Red Bean Latte: Nagy, sotetszinu Babbal izesitett Latte

A fenti lattek eleg edesek, de erdemes egyszer kirprobalni oket, nem eri az embert csalodas szerintem :) Ezek mind csak izesitettek, vagyis nem ugy kell elkepzelni, hogy tort edesburgonyat tesznek bele a kaveba :)) A kep ne tevesszen meg senkit, nem csak a Starbucksnak, de minden kavelancolatnak meg vannak a maga koreai kave kulonlegessegei :)

Tazo Chai Tea Latte: ez egy nagyon finom fuszeres forro tea tejhabbal a tetejen – Isteni!

…es vegul a Green Tea Latte, ami szerintem rettenetes izu (es szinu – randa zold habos), de az itteniek egyik kedvence :)

Leave a Reply

