Buddha Szuletesnapja koruli keszulodes (40. hetben Danival)

3 thoughts on “Buddha Szuletesnapja koruli keszulodes (40. hetben Danival)

  1. Nahát nem is tudtam, hogy ez ilyen látványos Koreában o.O ahhoz képest, hogy mi is buddhisták vagyunk, nem szoktunk megemlékezni róla, szóval azt hittem, Koreában sincs semmi…

  2. Nahat, en meg nem is tudtam, hogy te is buddhista vagy. Vmiert azt gondoltam a te ferjed is kereszteny, mint a koreai hivok fele :)) De joo, akkor sokat tudsz a buddhizmusrol :)) mig kint eltunk nagyon erdekelt, es imadtam rola hallgatni, a buddha templomok kozeleben lenni, a Buddha Szuletesnapja pedig hatalmas unnep kint, mint evben varazslatosan nezett ki az egesz varos a rengeteg lampionnal! Meg kepeket itt talaltok, koztuk nappaliakat is: https://picasaweb.google.com/sunnywalk65/ValiNorbiSzoulban
    Akkoriban meg nem fotoztam tul jol es nem is sokat… ma mar sokkal jobban vissza tudnam adni a hangulatat a varosnak :)

Leave a Reply

