Varazslatos osz (nov 12 2007)

Az osz itt abszolut kedvenc evszakunk es az idei kulonosen csodaszep. Tavaly is gyonyoru volt, a szeptember szarazabb is volt mint iden, de oktober ota allandoan napos es szaraz, tobbnyire kellemesen meleg ido volt, a levelek pedig ezerszinben pompaznak szo szerint. Ennyire szep oszt tenyleg nem latni mindenhol. Bar tudom Kanadaban is gyonyoru, csak talan rovidebb. Mi annak idejen szeptember kozepen mentunk a Niagara-vizeseshez, Torontoba es Montrealba, de akkor meg epp csak elkezdtek barnulni a fak, szoval igazi pompajaban nem csodalhattuk meg a hires kanadai oszt.


Ami az igazan szines oszi kavalkadot adja itt, az a sokfele juharfa es az aranyloan sargallo ginkofa. Ezen fak levelei, meg mindig kitartoan kapaszkodnak a fakba, mig a tobbi fa leveleit mar lesodorta a szel. Egeszen pentekig 15-18 fok volt, amit rettentoen elveztunk. Rengeteget setaltunk, amikor csak tudtunk. Szombattol kezdett el hulni a homerseklet, es 10-12 fok korulire leesni, azonban a napsutes az tovabbra is velunk van. Megvan az a jo tulajdonsaga az itteni osznek es telnek, hogy tobbnyire szaraz es napos, ami megiscsak segit vmelyest konnyebben atveszelni a telet – en ugyanis nem vagyok igazan tel rajongo.


Kozeledven a karacsonyhoz (marcsak 42 nap ;), mindenkinek kellemes karacsonyi keszulodest kivanok

4 thoughts on “Varazslatos osz (nov 12 2007)

  1. Gyönyörű képek. :) No, ilyet szeretnék majd én is látni Koreában. :) Sőt, mondtam Andrásnak, hogy a kertünkben csak olyan fákat ültessünk, amik ősszel ilyen gyönyörű színűek. :)))) puszi

  2. es meg jonni fog egy par, amikkel majd bucsuzom ettol a nov 1-8ig tarto eves koreai visszaemlekezesemtol :)) Egyik evben sem tudom megallni, hogy ne tegyem meg ezt a 8 napos ‘nosztalgiazast’, annak ellenere, hogy nagyon is jelenben elo ember vagyok :) Jol esik, s ha jol esik, akkor miert ne? Olyan ez, mint egy ‘szemelyes halaadas unnepe’, amikor halamat fejezem ki, hogy ez a csoda – hogy kint elhettunk – megadatott nekunk :))

  3. Szerintem nem is kell megállnod, hogy visszaemlékezz Koreára. :) Jól esik, és kész. :)
    Én személy szerint nagyon szeretem a koreás posztjaidat, szerintem ez egy csoda- igen, jól írtad csoda-, hogy annak a gyönyörű országnak a részesei lehettetek. :)

  4. Mas hangulatuak voltak a posztok tudom, ereztem most is, ahogy olvastam oket, de hat mas vilag. ez itt most egy temperamentumosabb, megis lassabb vilagban elunk. Ott porongtunk ezerrel, megis tobbet elmelkedtunk…minden orszag es hely mast hoz ki az emberbol :-)

Leave a Reply

