Monday morning

Par kepet, amit kimentettem meg tegnap a masik gepre, fel tudok tenni, igy rovid kepmagyarazattal rovidesen posztolom is oket, visszaidezven nehany szep francia pillanatot :-)

Ma reggel a jo hir amellett, hogy szinte egy perc alvas nelkul keltunk utnak ujra dolgozni, hogy mikor beertem es kiosztottam a kis csokikat mindenkinek, melyeket Fro-bol importaltam nekik, azzal kezdtek, hogy penteken 50 interjum lesz. Mire en: 15 vagy 50? Mire ok: 50, jol ertettem. Mire en: ez komoly? Akkor egesz nap interjuztathatok? Mire ok: nem, nem, az 50 az mind reggel jon majd….and I`m like @#$%^ forget it… never mind…I’ll do it…ilyenen mar meg sem kellene lepodnom es megis :DD

Ezenkivul tegnap az Emartban, a tejfol mellett meg egy uj dolgot eszrevettunk, miszerint ujabb poziciokat osztottak ki a boltban, hogy minel tobb szorgos keznek munkat tudjanak adni: ilyen a kosar adogato a bejaratnal, es a masik a kosar felhuzo a mozgolepcsonel, aki ott all az escalator tetejenel es segit felhuzni a nehez gurulos kosarakat ;) Hat nem remek?

A cegnel emlitettem mar, hogy van cipo tisztito is?, aki minden reggel korbejar a managerek kozott, akik mind leveszik a cipojuket, atvaltanak papucsra, mig az ember felteszi a cipoket egy gurulos cipotartora, es elgurul veluk, majd par ora mulva visszahozza oket szep csillivillin….

Az elejen meg nagyon megalazonak tartottam, de mara tudom ez is megszokott itt…egy munka a szamos kozul, amit a 46 millios lakossagnak adni kell.

Leave a Reply

