Interlude

Az a nagy helyzet, hogy a kis náthából nagyobb lett meg láz és most itthon döglök. Tegnap korábban eljöttem a munkából. Karesz is így tett nem sokkal utánam. Este szerintem még 7 előtt ledőltünk az ágyba, hogy egy picit hunyunk, majd felkelünk vacsorázni és alszunk tovább. Na ebből a picit hunyunkból lett reggel 6ig alvás :D Azt hiszem jót tett, de még nem az igazi.

Valószínűleg most jött ki rajtunk a két hetes alváshiány, mivel napi 4-5 óránál sosem aludtunk többet – inkább kevesebbet -, és hát csak kijön rajtunk, hogy nem vagyunk koreaiak, hiába élünk velük, szívjuk ugyanazt a levegőt, nekünk ez a pár óra alvással beéérés nem megy hosszútávon ;) Igyekszünk inkább visszaállni a napi 7-8 órára, ami már tökéletesen bejött korábban.

Karesz mára már jobban lett, nekem még most ütött nagyot, szóval addig is szedjük a doki által felírt színes pirulákat és reménykedem benne, hogy a hallásom is visszajön napokon belül, mert olyan mintha ráültek volna a fülemre valamint az orromra és szememre…érdekes és roppant kellemetlen érzés. Most megyek is vissza aludni, aztán enni, aztán megint aludni és csak meggyógyulok holnapra…addig értelemszerűen áll az útibeszámoló projectem, de amint jobban leszek belevágom magam és posztolok, mint a kisangyal :)

Kellemesebb szép napokat mindenkinek, és legalább ilyen szép 28 fokos jóidőt, mint ami itt Szöulban van :)

Update júni 14.:
A helyzet korán sem rózsás a számomra. Tegnap végül bementem a kórházba, mivel továbbra is fennállt a ‘vki a fejemen ül’ érzés és nem akart múlni, csak egyre zavaróbbá vált. Hosszas vizsgálatok és értekezés után kiderült, hogy vírusos középfül gyulladásom van. Na már akkor kisebb pánik tört rám. Azt gondoltam ezeket az ember 5-6 éves kora után kinövi, de úgy tűnik mégsem. A következő sokk akkor ért, amikor közölték, hogy szteroidokat kell szednem, s nem egyet, hanem 8at. Mondom szó sem lehet róla, akkor inkább az első géppel haza…Ezután hívtak egy magasabb beosztású dokit, megnézett ő is, és közölte, hogy fel kell szúrni a fülem. Hát itt már eléggé eluralkodott rajtam a pánik, de mondom nincs mit tenni, inkább az, mint a szteroidok. Ezután adott egy érzéstelenítő injekciót a fülembe, és rá egy percre már ájultan csúsztam ki a székből. Ezután majd egy órás infúzióra tettek és közölték, hogy valószínűleg a sokktól vesztettem el az eszméletem és száradtam ki hirtelen. Így most ma reggel kell visszamennem, és ezúttal egy professzorral konzultálok. Egész éjjel meleg sópárnán feküdtem, bevettem az előírt antibiotikumot is (pedig ellene vagyok annak is), eszem a rengeteg gyümölcsöt és még gőzöltem is. Nem titkolom, feltett reményem, hogy mire 9:30ra beérünk már el is múlnak a tünetek….ha mégsem, akkor majd meglátjuk. Remélem hamar túl leszek ezen az egészen, mert nem derít túlzott jó kedvre.

P.S. a képeket feltöltöttem es albumba rendeztem őket még tegnap délután és kitettem őket oldalra, ha vkit már nagyon érdekelnek :)

Update 2.
Drága nagymamám és mások megnyugtatása végett leírom, hogy végül az ‘orvosi konzílium’ úgy döntött, hogy nem szükséges felszúrni a fülem (a sópárna tuti jót tett) és csak gyógyszeres kezelést alkalmaznak. Még az antibiotikumról is leszedtek és csak két ”mezei” bogyót kell szednem. Már sokkal jobban van fülem és a hallásom is fokozatosan jön vissza, de még mindig erősen meg vagyok fázva. Azért minden jel arra utal, hogy megmaradok ;)

A koreai alternatív gyógyászatot javaslóknak üzenem, hogy én lennék a legboldogabb, ha ismernék vkit, aki ebben segítene, de sajnos nem ajánlottak nekem ilyet doktort és nem is ismerek. Annyiban mondjuk félnék, hogy az talán még sokkal drágább lenne, és a biztosítás sem fedezné. Csak az, hogy belekukkantottak a fülembe, az került 10e forintba gyógyszer nélkül biztosítással :( Nem szeretek én sem gyógyszert szedni, és ha nem is muszáj akkor nem veszem be, inkább iszom a híres ginzeng teájuk, bár ízre nem a kedvencem, de tényleg segít. tegnap vettem is egy nagy dobozzal, és azon vagyok, hogy a végére nézzek minél hamarabb. Biztos segít majd az is.

Leave a Reply

