Ppt presentation on Hungary

Gyakorlatilag, miota kint vagyunk kerik folyamatosan az emberek, hogy kepeket es informaciokat adjak Mo-rol. Mar korabban is emlitettem, hogy rendkivuli erdeklodest mutatnak kicsiny orszagunk irant. Amikor elkezdtem dolgozni mindez az erdeklodes csak tovabb fokozodott. Eloszor csak kepeket akartak latni a fovarosrol, majd jottek a kerdesek: milyen az elet, az eletszinvonal, a videk, vallasosak-e a magyarok, mirol hires az orszag…es meg sorolhatnam.
————————————————————————————————-
Multhet kedden a szomoru hirt kovetoen masnap nem tudtam bemenni dolgozni. Irtam egy emailt a fonokeimnek, melyben megertesuket kertem… Ezutan vmi hihetetlen dolog indult el. Delott 9 korul hivott fel mentorom, hogy reszvetet fejezze ki es elmondja mennyire sajnalja a tortenteket. Megkert, hogy maradjak otthon es ne aggodjak a benti dolgok miatt, ne foglalkozzak semmi massal csak a gyasszal. Ezt kovetoen nem sokkal egy szivszorito level is erkezett, melyben kifejeztek mennyire egyuttereznek velem, imadkozni fognak a nagyapamert, valamint hogy a ceg intronet oldalara is felteszik a szomoru hirt nagypapam nevevel. Mindezt a vilag egyik legnagyobb mernoksegenel. Draga nagypapam is mernok volt! Villamosmernok! S ha ezt tudna! Annak ellenere, hogy nem csak, hogy a nagyapamat nem ismertek, de gyakorlatilag meg engem is alig, olyan rendkivuli modon bucsuztattak el ot, mintha sajat halottjuk lett volna… Mit mondjak…egyutterzesuk nekunk is nagyon sokat jelentett, es azt hiszem az otthoniaknak is. Azota edes draga nagymamam is mondta mennyire meghatotta a dolog. Ujra megmutattak a koreaiak emberi oldalukat, amiert rendkivul halasak vagyunk nekik.
A multheten szerdatol otthon voltam, s hogy lefoglaljam magam, elhataroztam osszeallitok egy ppt eloadast Magyarorszagrol: kepekben gazdagon, a legfontosabb informaciokkal megtuzdelve. Ket nap dolgoztam rajta, hogy a megfelelo kepeket es adatokat osszeszedjem. Valogattam sajat kepekbol is, vmint a netrol is mentettem le jopar gyonyoruen megorokitett kepet. Masok velemenyenek kikerese utan, azt hiszem elkeszult, s olyan lett, amilyennek szerettem volna.Valoszinuleg kerulunk meg olyan helyzetbe mas orszagban is, ahol erdeklodnek majd az orszagunk irant, igy hasznos lesz a kesobbiekre nezve is. Viszonzasul kedves kollegaink megerteseert es rendkivuli erdeklodesukert atkuldom az anyagot holnap az egesz HR departmentnek es meg majd azoknak, akiket erdekel. Remelhetoleg ezzel is tovabb noveljuk kishazank iranti erdeklodest, es hat valljuk be, a kepek lattan nincs ember szerintem, aki ne nosztalgiazna vagy vagyna Mo-ra, ha csak egy pillanatra is…

Leave a Reply

