Magyarorszag, mint a masszazsok orszaga :)

Hat edes kis tortenet ez is. Valamelyik nap ulok, angol neven: Steve kollegammal es mindenfelerol beszelgetunk, s vhogy feljott a masszazs is, mire en kerdeztem, hogy itt Szoulban hol talalok jo masszort, mert imadok masszazsra jarni, de miota kint vagyunk nem voltam. Annak idejen otthon ha tehettem heti 1x min mentem. Rendben tartotta a derekamat es hatamat, ami a sok ulestol sajnos konnyen megfajdult.
Nevetve valaszolt, hogy itt Koreaban bizony csak a nagyon gazdag emberek engedhetik meg maguknak, mivel csillagaszati aruk van. Mondom ezt nem hiszem el. Kerdesemre, hogy megis mennyi egy ora, azt a felelte, hogy 200.000 won, ami nagyjabol 45.000 forintnak felel meg. Megdobbenesemet leolvasva az arcomrol hozzatette, ha olcso masszazst akarok, akkor a thai es kinai masszazs az. Ezen hirtelen fellelkesulve ra is kerdeztem, hogy akkor hol talalok kinai vagy thai masszort. Valasz: hat Bangkokban es Shanghaiban! ???!!!
Mondom en nem erre gondoltam… annal kozelebb nincs??? Azt mondta, hogy itt csak koreai van. Az hogy lehet? En elmondtam neki, hogy otthon Mo-on az ember valaszthat thai, sved, sport, koreai…es millioegy masik fajtabol. Erre bokte ki nagyon mokasan, hogy akkor Hungary is the country of massages :))))
Haaat… nem teljesen, de teny, hogy van valasztek es megfizetheto is.

Leave a Reply

