folyt kov az elso munkanapomrol…

A delelotti treningemet kovetoen ismetelten atmentunk abba a bizonyos exkluziv kinai etterembe, ahol megintcsak nagyon finomat ettunk. A Koreaban kaphato kinainak semmi koze a barhol mashoz keszult kinaihoz – itt az eddigi legfinomabb! Szeretem bennuk azt is, hogy, hogy itt legalabb kenyelmes fapalcaval esznek, es nem a nehez koreai fempalcikakkal, amivel 3x olyan nehez, valamint, hogy egyik kajajuk sem kozeliti meg a koreai csipos kajakat. En ugyanis tovabbra is preferalom a kevesbe csipos vagy egyaltalan nem csipos inyencsegeket :)

Ebed utan ujabb trening, majd bankszamla nyitas kovetkezett. Mr Lee, a kedves freshman mentorom az adatok kitoltesenel eszrevette , hogy szuletesnapom van. Mikor vissztertunk a 20. emeltre egybol el is hiresztelte mindenkinek a kozelben. Erre nagy hirtelen mindenki, amit talalt az asztalan attette, mint szulinapi ajandekot. Igy kaptam egy reggelinek szant csokiszeletet, amit Kim elfelejtett reggel elfogyasztani, azonban kapora jott a `nagy alkalomra`; meg kaptam egy bontatlan kis fustolo szettet :) es egy valoszinuleg Parizsbol hozott vagy kapott kis hogombot, amiben a Diadaliv, Sacre Coeur es Notre Dam tetejen az Eiffel torony magasodik – mit mondja? igazi relikvia :))

Ekkor mar kozeledtunk a fel 6hoz es en majd lefordultam a szekemrol almossagomban, igy kezdtem szedelockodni. Mivel nem beszeltuk meg, hogy a laptopot es egyeb eszkozeimet hova zarjam el a nap vegen es elkoszonni is el akartam, felalltam, hogy korulnezzek merre is vannak a fonokeim es kollegaim. Ekkor dobbentem ra, hogy hirtelen mindenki eltunt korulollem.
3/4 6…meg mindig sehol senki.
Ekkor hirtelen osszesereglett mindenki a kozeli targyaloban es kiderult, hogy egy rogtonzott szulinapi party-ra keszultek. Vettek tortat, ra gyertyakat es uditoket is. Hihetetlen volt. Nem sokat teketoriaztak.
Bementem a terembe es ok razenditettek a Happy Birthday-re, majd hatalmas tapsra. Hat nem volt semmi elmeny. Soha rosszabb kezdest senkinek ;)))
Koreai barataim ismet bebizonyitottak foldonkivuli kedvesseguket es odafigyelesuket. Mikor meg akartam osztani veluk a tortat, azonnal ravagtak, hogy vigyem haza es osszam meg a ferjemmel. Nem tehettem mast, hazavittem es kozben repestem a varatlanul ert oromtol.
Otthon aztan athivtuk indiai baratainkat is nagy hirtelen, hogy veluk osszuk meg a tortat. Abbay hozta ujdonsult feleseget is, akivel mi most talalkoztunk eloszor. Most decemberben volt az eskuvojuk, meghivot is kaptunk ra, de persze tisztaban voltak vele, hogy nem tudunk elmenni, hiszen mar meg volt a repjegyunk hazafele. Igy most tudtunk nekik gratulalni es miutan elmentek konstataltuk, hogy milyen osszeillo par lettek. Indiaban, ahogy azt mar korabban is irtam, 95%-ban a szulok valasztjak ki a fiuk szamara a megfelelo feleseget: azaz arranged marriage van meg mindig. Igy tortent, hogy Abbay is, mikozben o Szoulban dolgozott, kozben szulei kineztek szamara egy szep es intelligens, hozzaillo feleseget. Oktoberben ment eloszor haza Indiaba es akkor tartottak az eljegyzest. Ez volt az elso talalkozasuk is egyben! Decemberben pedig az eskuvot is megtartottak!

2 thoughts on “folyt kov az elso munkanapomrol…

Leave a Reply

