Utazás franciásan, landolás bőrönd nélkül…

Igaz jeleztem, hogy nem lesz időm írni és tényleg nincs is. De éppen egy barátnőm hívását várom, hogy mikor induljak a találkozóra és vmi ellenállhatatlan vágy tört rám, hogy pár sorral bejelentkezzem.
Megérkeztem :) Múlthét szombaton. A bőröndöm pedig hétfőn :) Hát ez a hamisíthatatlan Air France! Én magam nem szándékozom velük többet utazni. Azt hiszem kellőképpen bebízonyították, hogy nem alkalmasak szolgáltatás nyújtásra. Az, hogy a Seoul-Paris 13 órás út alatt mindössze 2x szolgáltak fel ételt-italt már eltörpül amellett, hogy egyik légiutaskisérő sem volt hajlandó angolul megszólalni vagy akár egy mosolyt is elereszteni. Gyakorlatilag miután hozzávágták a kaját az emberhez pillanatokon belül felszívódtak és az ember magára maradt a következő 10 órában…én meg nem vagyok az a csöngetős típus
A CDG (Paris-Charles de Gaulle) a másik francia szégyen folt. A reptéren nem egyszerű eligazodni, azonkívűl hogy végtelen lepusztult az egész reptér. Összevisszaság, felhasított szőnyeg és feltört csempe jellemzi a rideg épületegyüttest.
Vizet sehol nem találtam, így kértem a B terminál egyetlen vendéglátóegységében egy teát, amit 4 euróm bánja + a combom, amire a francia ráöntötte a forróvizet…a törött csésze és a sima fekete lipton tea bizony egyáltalán nem érte meg az 1000Ft-os árat.
Mindezek után pedig még a bőröndemet is képtelen voltak átvinni a Malév gépre. A 4 óra átszállási idő kevésnek bizonyult számukra és csak két nappal később voltak képesek kiszállítani a csomagomat…Megjegyzem nem én voltam az egyetlen. Kb. másik 20 ember töltötte velem együtt az űrlapot, mert nem hozta el az Air France a csomagokat…
A lényeg, hogy ezen ha lassan is, de sikerült túltennem magam. Levonva a következtetéseket pedig ragaszkodok a továbbiakban a Korean Air-hez, ami mióta megújult csodásan néz ki, első osztályú mosolygó személyzettel és kiszolgálással. Olvastam, hogy a világ legjobb repterei a következők: 1. Hong Kong-i; 2. Singapore-i; 3. Incheon-i (szöuli) repterek.
Az átállás lassan ment, de programokat ettől még nem mondtam le és az elmúlt másfél hétben rengeteg emberrel találkoztam. Gyakorlatilag egyik találkozóról mentem/megyek a következőre. Mint éppen most is. Kivel ebédelek, kivel teázom, kivel vacsorázom…tough life ;))
Na jött az üzenet, indulnom kell, mert már várnak rám.
Üdv mindenkinek és ha addig nem írnék Kellemes Ünnepeket mégegyszer mindenkinek!

Leave a Reply

