Szójaszósz

Szójaszószt beszerezni a legegyszerűbb egy ázsiai országban – gondolná az ember…én is ezt gondoltam. Majd két hónapig kerestem! A helyzet már kezdte elérni a nevetségesség határát, hacsak nem túl is lépve rajta! Gondoltam is magamban ilyen nincs, de kozben mégis van! Egy üveg szójaszószt ennyi ideig keresni tényleg röhejes. Azonban a polcon található 100 különböző fajta barnaszószós üveg talán némiképpen megmagyarázza a dolgot. Hozzá kell tennem szinte egyetlen egy üvegen sem találtam angol feliratot, ha meg találtam, akkor vmi egészen más volt benne.

…és akkor egyszer csak megkönyörült rajtam a sors, és feltett a polcra egy ‘Naturally Brewed Soy Sauce’-t – angol felirattal! Hát erre mondom én, hogy apró örömökből áll az élet. De tényleg nagyon örültem neki :)

Leave a Reply

